antenne voor 40GHz tot 1GHz

T

tender_006

Guest
hai allemaal,

Ik heb een aantal suggesties ten aanzien van de antenne ontwerp, is het frequentiebereik van 1 GHz tot 40GHz.Het is mogelijk om het ontwerp zo'n brede band antenne.??plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz me helpen.

Brommen
.Brede band is eenvoudig met dit als je merkt dat het sleutelwoord "wideband slot antenne" of "brede gleuf antenne" of "breedband antenne" in de IEEE

hai bedankt,, Ik zal controleren op dat,, wanneer u zijn inmiddels alle articals plz post ze .. dus u denkt dat het mogelijk is een brede singal antenne (1-40GHz).

Het is mogelijk.Ik heb een 2-40 GHz holte ondersteund spiraal in mijn archief.Ik zal de fabrikant opzoeken vanavond.Ik weet niet of ze nog in productie, maar dan is dat niet uw vraag.

Om de frequentie omlaag naar de 1 GHz dimater zou moeten toenemen tot ongeveer 4 tot 5 centimeter (het is momenteel ongeveer 3 centimeter).

Met enige voorzichtigheid zou men in staat om bandbreedte krijgen een LPD werken aan dezelfde.Ik heb verzonnen LPD actief in 20 GHz.Vervoer tot 40 GHz zou Dicey een beetje, maar kan praktisch zijn.De low-end is geen probleem.Het duurt net genoeg ruimte.

Een Vivaldi is ook mogelijk, maar het zou de analyse moet oppassen voor de hoge frequentie einde.Ik zou deze optie niet afwijzen uit de hand.

hmmm ok dank u voor ur help.Ik zal wachten op antwoord met ur. doc.

hi Azulykit
wilt u uploadt u het papier of op een document over de 2-40 GHz antenne die je over praten?

jafargholi schreef:

hi Azulykit

wilt u uploadt u het papier of op een document over de 2-40 GHz antenne die je over praten?

Een aantal van u hebben vragen gesteld over de spiraal antenne die ik noemde.Het is hardware die niet van een paper en is vervaardigd door AEL p / n ASM-1601

Neem een kijkje op ook dit:

geïntegreerde antenne-detector spiraal apparaat - Patent 4319248
Een dergelijke inrichting is opgenomen in AEL Model ASM1601A ook geproduceerd door de Amerikaanse Electronic Laboratories, Inc De horizontale balk 166 van grafiek 8, is een ...
w * w.freepatentsonline.com/4319248.html -

Ik heb gereageerd op een aantal vragen spiraal onlangs.Kijk die dan voor aanvullende informatie.

Als u op zoek bent naar een antenne voor deze bandbreedte en wilt u het ontwerp van kras-en LPD misschien wel gelijk een gemakkelijker weg als er minder componenten krijgen.Mijn zorg zou een einde worden de hogere frequentie.Als u nog niet eerder gedaan net een connector aan het werk op 40 GHz kan problematisch zijn.

Good Luck.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back