antenne-HFSS of ansoft ontwerper

S

spide

Guest
hi i am abit verwarren met ansoft product.My doel is om microstrip patch-antenne ontwerp, ja, welke moet ik gebruiken, ofwel de ansoft ontwerper of het HFSS.Hope sommige kan geven mij enige aanwijzingen met betrekking tot dit.

Designer of HFSS kan worden gebruikt om te simuleren vlakke antenne.

maar welke is meer accurate.HFSS is veel moeilijker om de geometrie te vergelijken met ontwerper die eenvoudig is, maar 2D.pls verduidelijken trekken.

Zowel HFSS en Ansoft Designer kan worden beschouwd als accuraat ...Gezien identieke modellen moeten beide tools bieden identieke resultaten binnen de numerieke precisie van hun respectieve berekening motoren.De uitdaging is in de zorgvuldigheid van de gebruiker om ervoor te zorgen dat de modellen inderdaad identiek.

Toch voor planaire circuits, zal Ansoft Designer algemeen tot een oplossing veel sneller dan HFSS.Aan het einde van het ontwerp ontwikkeling met behulp van Designer, zullen veel gebruikers te verifiëren met behulp van HFSS als ze geluk hebben beide tools ...

HFSS is een volledige golf oplosser en geeft resutls die nauwkeuriger dan Ansoft antenne ontwerper.Bovendien ansoft is geschikt voor vlak ontwerp en HFSS kan worden gebruikt voor een veelvoud van de antenne ontwerpen.Als u wilt simuleren snel dan nauwkeurig gebruik ansoft.Als nauwkeurigheid is uw voornaamste zorg dan gaan voor HFSS.Echter, ik denk dat het verschil in de nauwkeurigheid van ansoft en HFSS is minimaal en mag er niet toe in de meeste toepassingen.

Groeten
Abhishek

Ansoft ontwerper kan niet als een effect van eindige GND
Ik heb niet berekenen antenne krijgen nauwkeurig met inbegrip van het effect.

indien willen simulatie maken met eindige grond - net Drow in deze grond plaat in uw ontwerp.You 'll hebben juiste resultaat met Designer hetzelfde als met HFSS.

Ik denk dat Designer voldoende acurrate is en Quic software voor vlakke structuren.

HFFS is accurrate maar berekening is traag.

T.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back