anik-F2 satelliet

K

kzoom

Guest
Ka-band freq 20-30 Ghz, Noodzaak om te weten hoe de RF-testapparatuur te doen ter plaatse lichtbundel en gateway testen?Elke suggestie ... Bedankt.

Ik heb wat werk op anik-F2 op BSS.Ik vond het al geleverd.Anyways ...zijn er ervaren technici en ingenieurs bij de hand voor hulp?Dit is een zeer dure apparatuur is dus niet blow it!

Het is up and running.Ik ben bezig om een plan samen RF-test en de software voor de performance van het netwerk integratie.Ik kan niet lijken te vinden ingenieur die het gebied van kennis.Enig idee waar ik kan een beetje helpen?

Zijn er doc's van F1 die u kunt gebruiken?Welke integratie-niveau ben je?Welk gebouw / workarea?Wat is je achtergrond?

Ja, een paar te noemen.Dit is Veld Spot Beam testen en triple punt testen.Software te doen de meeste van de gegevensregistratie automaticly.Achtergrond in RF draadloos.

U
bent in TA?Tests highbay?Ik heb geen ervaring daar.Ik werkte in TK als onderdeel ingenieur doet transistor-level design en MMIC testen.Misschien heb ik een aantal adviezen over specifieke Intruments, verbindingen, enz., maar voor zover uw STE en software betreft ik denk niet dat iedereen hier zou kunnen helpen.U moet iemand van de binnenkant, dus gewoon vragen rond.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back