andere pc voeding schema

E

e_eja

Guest
Ik heb alle schema pc PS, maar toen ik proberen om dienst nieuwe ATX PS het oude schema komt niet overeen met de nieuwe PS is iemand hebben newes schema over ATX PS Ik zou pleasen om het te hebben? isi iemand de opbouw PC PS voorbeeld van Compaq en binnenkort kunt u mij vertellen waar de link is?

Hier is een verzameling van de PC voeding schema's, is er ten minste een ATX in. Hoop dat ze van enig nut. Cheers, FoxyRick.

Elke voeding regeling voor Compaq Presario 1200 ..? WBR Surej

hi alle collega's als iemand een voeding schema voor een kant en klare computers zoals Compaq, Dell, HP heeft ..... enz. zou het zeer op prijs als u berichten kunt plaatsen een van hen hier kunt u, indien u nog schema's of gewoon url naar een van deze genoemde merken te downloaden post het hier heel erg bedankt bij voorbaat vriendelijke groeten

hi fsmyth heel erg bedankt voor de links, ze waren een grote hulp en hopen dat u kunt meer in het bijzonder post voor de dell en compaq voedingen. goed, er waren ook een eenvoudige inductie meetbrug die hier bevestigd, maar er waren geen info over hoe het werkt en componenten details of een constructie tips. Indien u kunnen leveren alle details het zou een grote hulp en dank bij voorbaat groeten

Welke spanningsbronnen op ATX, worden doorgaans gebruikt in feedback controle en uitgang regelgeving te beheersen?

Hallo Alle Thies zijn een aantal schmatics ik heb gedownload van het internet Ze misschien oud, maar uw het basisidee van de meeste PSU Ik hoop dekken Als iemand die sommige moderne PSU, zoals Enermax, Antek Of andere soorten moet lade achematic voor hen te maken en Bost ze hier, omdat i cant een van deze te vinden op het internet Goodby [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 2 minuten: [/color] [/size] Sorry Here Is The File

bedankt voor het schema [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 6 minuten: [/color] [/size] ATX400W VOOR PC GOEDE ¡¡

Is er iemand heeft een ATX PSU schema met PFC of weten hoe ze PFC toe te voegen aan atx psu?

kan iemand me helpen voor schemetic schema voor atx psu 400w te bouwen door gebruik te maken tl494 & op-amp 339 (commomly gebruikt in frotech, nav-tech, foxin, kwik etc)

Hi Probeer dit een ik denk dat het is hetzelfde als u gevraagd en hier IC1 = KA7500B hetzelfde is gelijk pin naar pin voor de TL494, hoop dat dit zal helpen:) kijk hier: http://www.edaboard.com / viewtopic.php? p = 909253 # 909253 het is hier al geplaatst en kon het vriendelijke groet
Thanx niet uploaden voor het identificeren van het circuit, heb ik enkele SMPS als dat die is gemaakt Tl494, LM339, En 2X13007, en drie transformator E33, E16 en E19. alles heeft probleem is dat niet geladen de MB. Dus als u of iemand te helpen om problemen te schieten van de PSU om dat probleem op te lossen, zal worden grootsheid. thanx weer:. D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back