analytische uitdrukking voor E-veld

Z

Zhariks

Guest
Ik heb modelated een structuur met een microstrip hfss en vond in de omvang van de E-veld in verschillende punten.Nu wil deze grootheden te vergelijken met de theoretische Ones.
Dus kan iemand mij adviseren een gemakkelijke en handige analytische uitdrukking aan de omvang van het E-veld te berekenen in de exacte punt.

Thanks in advance!

kon je goed de formules over de berekening van E & H velden van een recangular en circulaire p (at) ch-antenne in hoofdstuk 14 van dit boek;
Antenne theorie analyse en ontwerp, tweede editie, door Contantine A. Balanis

Microstrip Antennes door Bahl en bhartia Artech House is ook een bron GHOOD

In het boek van Tesche, Ianoz, Karlsson "Analyse methoden en rekenmodellen" Ik heb ontdekt de formule voor de berekening van E-veld van een dipool in een punt (zie de bijlage)
Alsjeblieft?verklaren me de volgende momenten:
1.Zoals ik heb begrepen, is het reële deel van de uitdrukking overeenkomen met de amplitude van de uitgestraalde veld, en de virtuele - met de fase.Ik ben alleen geïnteresseerd ion de amplitude.Dus hoe moet de formule eruit in deze zaak.
2.Deze formule is voor de dipool, afgestemd op de Z-as.Hoe moet het worden veranderd voor de willekeurig georiënteerde dipool?
3.Hoe moet ik deze formule, om de maatregel punt in Cartesische coördinaten vastgesteld?
Thanks in advance!
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Hoi,

Ik denk niet dat analytische uitdrukking voor microstrip exsits E veld.Als het beschikbaar leven zou veel eenvoudiger voor de onderzoekers ongeveer 2-3 jaar geleden.

flyhigh

Ik denk uitdrukking voor E en H veld voor microstip antenne zijn beschikbaar voor cavity model.Het heeft weinig veronderstellingen wel.Ze zijn verkrijgbaar in bħal Bhartiya en balanis.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back