Analoog circuit design tool

M

Mistico_Pereyra

Guest
vikadik wrote:

Hallo Marie,Het is moeilijk te krijgen in een van deze software tot u toegang via educatieve instituten of enorme co-orporations hebben.Als u op zoek zijn naar dit leren op uw eigen, goed kan u daar handleidingen, maar niet de software

Tanner Ledit release V12
http://www.tanner.com/EDA/product/index.html

De Tanner EDA Tool Suite, v. 12.1, waaronder S-Edit, T-Spice, en L-Edit zal
in juli 2006.Voor de huidige prijzen op de individuele instrumenten of voor de geïntegreerde Tanner EDA
Tool Suite, kunt u contact opnemen Tanner EDA op 626-471-9701 of bij verkoop (at) tanner.com.
Controleer Hiper, v. 2.1, zal ook beschikbaar zijn in juli.Voor prijzen op Hiper controleren, gelieve
contact Tanner EDA, die flexibele licentiemodellen zowel node-locked en netwerk biedt.
Voor informatie over licenties of andere tool-gerelateerde vragen, neem dan contact Tanner EDA.
Over Tanner EDA
Tanner EDA is een toonaangevende leverancier van eenvoudig te gebruiken, PC-based electronic design automation
(EDA) software oplossingen voor het ontwerp, de lay-out en de verificatie van analoge / mixed signal ICs en
MEMS.De oplossingen helpen versnellen ontwerpen van concept tot silicium en worden gebruikt door duizenden
bedrijven voor de ontwikkeling van apparaten kosten-effectief in de volgende generatie draadloze, consumentenelektronica,
beeldvorming, power management, biomedische, automotive en RF marktsegmenten.Opgericht in
1988, Tanner EDA is een divisie van particulier bezit Tanner Research, Inc Voor meer informatie, ga
naar: www.tannereda.com

Ik heb gebruikt Tanner en L-Edit.Op dit moment heb ik geen sorft sleutels voor.
Ik moet dit gereedschap, Thanks!

Meestal gebruik ik hspice simulatie, virtuoos lay-out, kaliber en Hercules Democratische Republiek Congo en lvs, starrc te extact,
nanosim doen grote zaak functie en macht simulatie.
van cource Ik heb een goed circuit editor.

Ik ben een nieuwe
en mijn engels is slecht
dus het is zo difficulity te leren van de pagina

Sedit -> schematische invoer hulpmiddel, kunt u gebruik viewdraw
(workview) of andere tool, kan zelfs ocard genereren kruid netlist

voor systeem-niveau (PCB-niveau)

Multisum -> inlcude RTL simulatie analoge simulator
PSpice (of microsim designcenter) -> omvatten analoge digitale simulator

OrCAD -> Express alleen VHDL simulator
SDT: schematische trekken
VST: TTL / CMOS logica simulator

ASIC niveau

Tanner -> omvatten sedit: tekenen circuit te creëren netlist
tspice: simulator
ledit: analoge lay

mycad bedrijf ->
MySpice: Spice tool
myPCb
myVHDL
mychip: analoge layout tool
mylogic: TTL logica simulator

Silvaco smartspice: Spice tool

Ik heb L-edit, S-edit, LVS (versie 10). Ik ben het ontwerpen van een circuit gebruikt Mosfet Maar in S-edit het model van Mosfet zojuist hebben weinig parametters (W, L..).Dus voeg ik de modellen (BSIM, MOSIC ..) aan S-edit?

elk lichaam is gezien Synopsys STAR HSPICE evaluatie-versie
please upload in edaboard of de link te downloaden

Zojuist heb ik gekeken naar dit onderwerp, maar hopen dat deze informatie interessant zal zijn voor iemand.U kunt trial versies van programma's voor analoog ontwerp voor vrij van deze web-site.
h ** p: / / www.avocad.com / aankoop / enquiry.php

Probeer te gebruiken om te begrijpen doen ze bij jou past of niet

Multisim
U kunt hem vinden op eMule of P2p ..
maar voor systeem Multisim simulatie ok
zoals PSpice / ocard of I-spice

niet voor analoge ASIC ontwerp gebruiker

Er is geen DRC Check voor L-Edit ....

En Schematisch werkt voor slechts onder de 16 transistors ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back