Analoge VS RF

M

manissri

Guest
Hallo allemaal, welk veld heeft meer uitdagingen in het ontwerp aspecten van RF of analoog. plz ur feedback te geven met het citeren van enkele voorbeelden met betrekking Manish

Ik zou stemmen voor de RF waar Maxwell's vergelijkingen toe te passen.

earilier Ik werkte voor analoge en mixed signal ontwerpen. maar ik momenteel swtiched in RF-domein. en ik ben erg nieuw voor RF domian. dus ik wil weten welke uitdagingen vooral in het RF-ontwerp in transreceiver design, ik weet dat de uitdagingen van analoog ontwerp Vandaar dat ik wil weten in RF-domein. hopen dat u geeft me suffiecient feedback. Wat Manish

Waarschijnlijk RF 1) Het is een beetje nieuw veld ... analoog is onderzocht voor een lange tijd .... 2) In RF ... heb je een breed scala van frequentie deal .... 3) Antennes zijn echt moeilijk te ontwerpen ...

Dat is een vraag als: Hoe hoog is up? RF-ontwerp is inherent analoog, dus waar trek je de lijn tussen de twee? Ongeacht waar je de grens, zowel analoge en RF hebben hun harde delen. Beide worden getransformeerd met het toenemende gebruik van Digital Signal Processing. menewbie, je opmerking dat RF is een nieuw veld zou Maxwell verrassing, Marconi, Edison, Armstrong, etc. RF-communicatie bestaat al sinds het begin van de elektronica. Dave www.keystoneradio.com

Ik stem voor RF, RF-veld in, zelfs als de zend-lijn de lengte en breedte is gewijzigd, het hele resultaat zal anders zijn.

Hallo, ik denk dat analoge domein is veel meer geëvolueerd dan RF. Ook in RF heb je te maken met een aantal complexe wiskundige vergelijkingen. Dus ten opzichte van analoge RF is een beetje moeilijk, maar interessant en zeer de moeite waard. bedankt sarfraz

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back