Analoge switch

C

cruix

Guest
Hallo,

Ik
ben op zoek naar analoge schakelaar, bij voorkeur in kleine verpakking als SO8, die is>

- Gecontroleerd uit 5V (systeem levering)
- Heeft 3 output pinnen: NO, NC, gemeenschappelijke
- Kan rijden 35V, 1A, (lage Ron)

Het zou het beste zijn als input is geïsoleerd van de output.
Is er een dergelijk onderdeel?Interessant is PI5A124, maar de laag stroomverbruik.

Hulp nodig
groeten, cruix

Ik weet niet van alle schakelaars zoals je wilt.U kunt uw eigen macht uit twee MOSFETs.Sluit hun bronnen samen voor de gemeenschappelijke punt en trek een hoog hek en de andere laag te doen omschakelen.

In feite bent u het maken van twee hoge kant of lage kant swithes en operationele ze een over en een uit te schakelen.

Uiteraard kunt u kopen opto-geïsoleerde switch modules, maar dat
is duurder dan de bouwmarkten.
Een andere optie: neem een N-kanaal MOSFET, en gebruik het als een low-side-schakelaar.

Dit veronderstelt een paar dingen over je voedingsspanning en de aard van de belasting die u
wilt schakelen.Misschien kun je ons helpen hier, en een meer
gedetailleerde beschrijving van wat je wilt.Ik neem aan dat het 35 volt gelijkstroom leveren?Inductieve?

Wat dacht je van iets als dit.Quicky waarden:
R1 = 220
R2 = 2.2k
R3 = 1k

Voor de opto-coupler, gebruik iemand u ligggen.De BUZ11 is een Cheapo
N-kanaal MOSFET.Rds_on = 40 milli-ohm,
max. 50 V, 33 A.

Opmerking: de R2, R3 spanning divider is om ervoor te zorgen dat de Gate-drain spanning niet
meer dan het maximum van 20V voor dit specifieke MOSFET.En de diode moet snel een.Dit is opgenomen in het geval je wilt rijden inductieve belastingen, zoals de bescherming van de MOSFET.

Nog een snelle opmerking: ik merkte ik goofed up.Het punt dat
is aangesloten op 5 V moet
in feite worden aangesloten op een logische poort, zodat u kunt schakelen tussen de 5 V en 0V en zet de MOSFET-en uitgeschakeld.Zal ook werken met 3.3V logica, BTW.
Laatst gewijzigd door gnihgnahgnap op 20 december 2002 3:30; bewerkt 2 keer in totaal

DG200A_mil is een monolitic dual CMOS analoge schakelaar
www.vishay.com/document/70035/70035.pdf

diegolinder schreef:

DG200A_mil is een monolitic dual CMOS analoge schakelaar

www.vishay.com/document/70035/70035.pdf

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back