Analoge Circuit Optimalisatie met behulp van genetische algoritme (VC 6)

A

arsham11

Guest
Dit is mijn NEN-project die het gevolg is in een paar dagen, gebruikt het TINA het optimaliseren van een circuit!
als iemand wilde dit project, maar stuur me een lijn

waar kan ik een kopie van de genetische alg.die ik kan gebruiken voor algemene doeleinden optimalisatie?

bedankt

Ik heb nooit gezocht naar gas, en ik heb mijn eigen geschreven!
Ik weet niet of u wilt een broncode voor, of als een boek over!
Als u de naam van een paar goede boeken over het onderwerp willen dan stuur me een lijn, anders had ik spijt me, want ik kan u niet helpen.

hoe machtig is de versie die u heeft geschreven?zijn er verschil op de snelheid van de convergentie?Ik dacht het is een zeer complex en neemt een lange tijd uit te voeren.Ik heb een krachtig.

dit kan van sommige gebruiken om u

Hoop: / / www.ie.ncsu.edu/mirage/GAToolBox/gaot/

Nou, het is goed, het kan prima doen voor 5 of 6 onbekende elementen in een circuit!
krijgen's heel dicht bij het antwoord op een kwestie van seconden

elk paar van de ouders produceert 4 kinderen en de geschiktheid wordt steeds beter met een goede snelheid ...

maar ik denk dat ik kan het nog beter, maar ik heb geen tijd meer om te werken op en moet eindigen de interfaces en geven het in binnenkort ...

arsham11 wrote:

Dit is mijn NEN-project die het gevolg is in een paar dagen, gebruikt het TINA het optimaliseren van een circuit!

als iemand wilde dit project, maar stuur me een lijn

Hi to all,
Ik weet het is een tijdje geweest, heeft allllllot gebeurd in de afgelopen twee jaar en ik heb niet kunnen bijen te doen veel anders dan mijn e-mails lezen!
sorry again ....
goed, ik heb geupload mijn BS project (niet de feitelijke toepassing), maar het slechte nieuws is bijna allemaal dat het in het Perzisch!er is slechts en bijlage in het Engels op het programma en hoe het werkt en ....!

http://bsproject.arsham.net/

Ik heb verteld NIET voor het uploaden van het programma zelf!Ik ben bezig met afwerken van mijn proefschrift over WLAN-veiligheid en het gaat worden in het Engels!Ik beloof het!

voor wie wil uitgebreide informatie over genetische algoritmen zien

http://www-illigal.ge.uiuc.edu/publications.php3

Hello all.
Ik gebruik een optimizer voor het optimaliseren van de verschillende RF-circuits en ik denk dat de beste algoritme is nog steeds de gradiënt methode.
Ik heb tryed verschillende algoritmen (beschikbaar in de software die ik heb) en mijn beste resultaten worden altijd met verloop.
Misschien is dit de uitvoering van de andere algoritmes die niet goed genoeg, maar voor schakelingen met transistors (MOS) en andere passieve componenten inclusief transmissie-lijnen die ik altijd heb betere resultaten met gradiënt .... heel langzaam, maar altijd daar .... .
Iedereen heeft tryed verschillende optimalisaties algoritmen voor het optimaliseren van hetzelfde circuit ...enig idee????
Elke simpele code beschikbaar voor de gradiënt algoritme????

S.

In feite is er geen wiskundige bewijzen dat een gradiënt algoritme een glopal optima zou kunnen bereiken, terwijl voor genetisch algoritme GA er een dergelijk bewijs.maar je moet het maken van een GA dat coresponds bij uw aanvraag.mijn advies aan u is om wat tijd om te leren hoe genetisch algoritme te maken en niet om al Ones gebruiken.

Ik begon deze draad een lange tijd geleden, maar ik was erg blij om de laatste berichten, zie ...Ik moet zeggen dat ik het eens met de laatste post, zal de terugkeer van de GA GLOBAL beste resultaat en zal dat doen in minder tijd.Is echter wel noodzakelijk een aantal fijne teuning en er is geen off-the-shelf vergelijking te gebruiken!

Ik heb gebruikt GA bij mijn MS proefschrift <h ** p: / / WiFi.arsham.net> en het optimaliseren van het breken van WEP-sleutels in de 802.11-netwerken in het algemeen moet ik zeggen "GA ROCKS!"

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back