AM

E

Epilot

Guest
Hallo daar

Ik wil het bouwen van een SSB-modulator aan een drager moduleren op 40kHz met een audio-,

wat de beste keuze is please?

het moet SSB Dus ik ben niet zeker of ik iets om een SSB of ik een circuit als AM of DSB te maken en dan gebruik van filters om een deel van de band te verwijderen kunt vinden?

sorry ik ben nieuw in de modulatie en de noodzaak voor hulp.

Bedankt

Hier is hoe je het doet bij hogere frequenties:

http://www.polyphasemicrowave.com/pages/single-sideband_modulator.html

Ik neem u kunt een soortgelijk iets te doen bij 40 kHz met op amps en analoge multiplicatoren.De doos met de "X" in het in het centrum is een 0 / 180 graden hybride, die kan worden gedaan met 2 op versterkers van winst 1 en -1.De 0 / 90 graden splitter kan worden gedaan met een resistieve splitter en een 90 graden LC fase lag circuit (of een RC op amp circuit).Mixers (cirkels met de "X" s in hen) kunnen worden analoog multiplicatoren.Power combiner aan de uitgang kan een optelling op amp.

biff44 wrote:

Hier is hoe je het doet bij hogere frequenties:h ** p: / / www.polyphasemicrowave.com / pages / single-sideband_modulator.htmlIk neem u kunt een soortgelijk iets te doen bij 40 kHz met op amps en analoge multiplicatoren.
De doos met de "X" in het in het centrum is een 0 / 180 graden hybride, die kan worden gedaan met 2 op versterkers van winst 1 en -1.
De 0 / 90 graden splitter kan worden gedaan met een resistieve splitter en een 90 graden LC fase lag circuit (of een RC op amp circuit).
Mixers (cirkels met de "X" s in hen) kunnen worden analoog multiplicatoren.
Power combiner aan de uitgang kan een optelling op amp.

Ik ben niet op de hoogte van een "commerciële" gebruikt voor een 40 KHz carrier!

Tot slot wil ik MC1496 evenwichtige modulator chip gebruikt om een DSB op de output te krijgen (pin 6 of 12)
er is een klein probleem, ik heb een klein deel van ongemoduleerde input signaal op de uit zetten van de chip, dat is omdat de chip is niet erg perfect,

kan iemand me helpen om dat kleine signaal uit de uitgang alstublieft?

aangezien de chip is een evenwichtig modulator en heeft 2 uitgang ithink is het mogelijk met behulp van een OP AMP of een spoel met een kraan.

enig idee zou worden gewaardeerd.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back