AM / FM Radio Car antenneversterker

C

CyberBrite

Guest
Hallo All, Kan elk lichaam geven / help me voor schematische voor AM / FM-radio auto antenneversterker ? Ik wil impuls ontvangen van mijn am / fm radio auto antenne. Dank bij voorbaat.

Dank u voor uw on1aag respons, zie ik over dat onderwerp waar je suggereren dat er wordt uitgelegd hoe high-gain antenne te bouwen, en er zijn niet gevonden voor de elektronische schakelingen voor versterkte het ontvangen van AM / FM-signaal radio uit de auto-antenne die ik wil. TIA

Dank je wel tanveerriaz , Wat u op de hoogte voor mij zeer nuttig. Ik vond er actieve antenne circuit voor AM / FM / SW met +9 spanningsbron. Hoe het te implementeren op mijn auto met 12 tot 13,8 spanningsbron? En op de auto, stroombron te krijgen van batterij of dynamo die kan ruis signaal dan het genereren van in staat om vervelende radio-signaal ontvangt, hoe onderdrukt deze ruis? TIA

Hallo, Ik weet zeker dat er vroeger een antenne versterker voor de auto van Maplin Electronics zijn, omdat enkele jaren geleden had ik een en ik weet zeker dat ik het kocht van hen. Ik denk dat Radio Shack (Tandy) ook een had, maar ik denk niet dat ze bestaan nu, Tandy dat is.

Ja, ik heb gezien sommige bedrijven te verkopen, maar ik wil om het zelf. TIA

u gebruik maken stroombron te krijgen van radio + draad te gebruiken lm7809 voor 12v naar 9v. gebruik lowpass filter in powersuppy

Oke, bedankt voor je reactie alle jongens. Ik zal proberen om verzamelde het nu. TIA

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back