Altium, export afbeelding van 3D

Z

zuzu

Guest
Goed .. na enkele dagen van intensief spelen met Altium (en enkele PCB concept van problemen met het begrip) concludeer ik dat het inderdaad een uitstekende software. Ik was onder de indruk van de eenvoud van de bibliotheken concept, vooral wanneer de gebruiker zijn behoefte gedefinieerd. Ook SolidWorks 3D modellen voor pakketten zijn geïmporteerd zonder enige vorm van problemen ... echt geweldig 3D-edit mode. Echter, met uitzondering print (full) scherm:) er is een kans om statische foto's te maken van 3D te zien als png, gif, etc? Ook is er een mogelijkheid om hele 3D-PCB exporteren naar Acrobat PDF (3D) formaat? Hartelijk dank,

... echter, met uitzondering print (full) scherm:) er is een kans om statische foto's te maken van 3D te zien als png, gif, etc?
ctrl + PrtScn kopieert het hele scherm naar het klembord. U kunt dan plakken in paint en opslaan als ...

In 3D-modus kunt u Bestand -> Opslaan als -> Export STEP, en het zal de hele printplaat te slaan als een stap model dat je kunt lezen in een ander programma (dat wil zeggen Inventor, en ik denk dat SolidWorks of Acrobat Extended). Het ziet er niet zo goed als zij doet in Altium, alle onderdelen zijn aanwezig, maar je kunt niet sporen zien op de printplaat, zoals je kunt in Altium.

Ik heb geëxporteerd STEP file (Bestand -> Opslaan als -> Export STEP), maar ik kan het niet openen. Ik heb geprobeerd verschillende programma's (bijv. SolidWorks eDrawings 2011, eDrawings RapidFire Lite en anderen), maar alle van hen geeft mij dezelfde foutmelding: ongeldige of beschadigde STEP-bestand en vervolgens crashes. Zelfs Altium kan het bestand niet te openen door zelf. Heeft iemand geconfronteerd dergelijk probleem? - Tantudaisu -

misschien een van je stap model in de pcb is beschadigd? heb je geprobeerd en exporteren alleen de printplaat zelf om te zien of het proces werkt?

U kunt afdrukken 3D in pdf. Zet de 3D-weergave u ook in uw PCB editor. Ga naar Job file -> Add New Documentatie -> PCB 3D-prints. Dan Configure -> Custom -> Take huidige camerapositie. Ok. Print / Publiceren naar PDF. Als u geïnteresseerd bent om meer over 3D en Altium weten zie mijn post - Designer - 3D-model van uw PCB - het is heel eenvoudig - (FEDEVEL) [/url]

Ik heb geprobeerd om STEP-bestand te exporteren op een andere pc en het werkte! - Tantudaisu -

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back