Altium Designer Vraag

M

maxascent

Guest
Hoi

Ik ben net begonnen met Altium Designer en heb een vraag.Als ik het wijzigen van een deel in een bibliotheek, hoe krijg ik de rol heb ik in een schematisch diagram worden bijgewerkt met de wijzigingen die ik heb gemaakt?Ook is er een manier om het aantal auto alle onderdelen in een ontwerp?

Bedankt

Jon

Er zijn twee manieren om de schematische symbool update van de bibliotheken.

De eerste is van de bibliotheek zelf.Selecteer het symbool van de SchLibrary Configuratiescherm.Klik met de rechtermuisknop op de geselecteerde symbool naam, en kies "Update Schematische Sheets" uit het popup menu.

De tweede manier is van het schema-editor.Ga naar Extra> update van bibliotheken.Er zal een dialoogvenster popup die geeft je een keuze van wat symbolen te werken, wat schematische lakens bij te werken, wat bibliotheken te gebruiken, enz. Deze methode het beste is voor het bijwerken van een groot aantal symbolen in een keer in plaats van slechts een.

Nummering schematische symbolen heet "Annotation".U vindt het commando om dit te doen op Extra> commenteren.Nogmaals, je keuzes moeten maken over wat er te noteren, wat schematische lakens te noteren, enz.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back