R
rehakm
Guest
Hallo, 1ste te zeggen dat ik ben nieuwe gebruiker van Altium, heb ik gebruik gemaakt van OrCAD ~ 5 jaar. Ik omgezet mijn OrCAD *. LLB bibliotheken om Altium en zien dat elke voetafdruk tekenreeksen heeft. Benamingscode in Top Overlay en. Reactie in Mechanical 1. Ik zou verwachten dat dit soort snaren symbolisch zijn en zullen worden vervangen door specifieke aanduiding en waarde wanneer ik mijn componenten van schema's om nieuwe PCB, maar insted deze toegevoegd voor elk deel 2 extra snaren met echte benaming en waarde. Dus nu heb ik in PCB componenten die 4 snaren (bijv. R16, 100k,. Benamingscode,. Commentaar) vond ik dat ik kan bewerken en verbergen R16 en 100k touwtje heeft. Maar ik wil die reeks in de zin van mijn bibliotheek te gebruiken, want ik heb uitgelijnd hen in de beste plaats en ik zet ze specifiek lettertype formaat dat is anders voor varios voetafdrukken. In plaats daarvan PCB editor dwong me met zijn eigen snaren, die allemaal dezelfde grootte en geplaatst eenduidige manier (niet altijd de beste). Hoe kan ik dit gedrag? Of wel dat de snaren in de bibliotheek van enige betekenis? Vervolgens vond ik dat ik de plaats omtrek obstakel in alle voetafdrukken ontbreekt - lijkt deze laag werd niet geïmporteerd. Het was nuttig voor de DRC om conflicten te voorkomen het plaatsen van een onderdeel boven de andere. Ik kan zien dat er Keep-Out waarschijnlijk laag voor dit doel, maar het is leeg alle ingevoerde voetafdrukken. Bedankt voor alle suggesties.