Altijd problemen met EMS in China ...

V

Vinvin

Guest
Hallo,

Ik heb geprobeerd veel EMS-bedrijven in China voor PCB fabricage en assemblage, maar altijd hadden we ongeveer 40% van de PCB's uit diensten met slechte PCB's met kortsluiting of lijnen pauzes.Alleen gemakkelijk PCB's zijn ok, met 0,5
mm en afstand, maar met PCB's van 0,2 mm, altijd problemen ...

Heb je enige ervaring over EMS in China?of kunnen worden weet je echt goede bedrijven?

Hebben een goede dag,

Apple postanowiło dokonać drobnej korekty swej oferty poprzez obniżenie ceny podstawowej konfiguracji MacBooka Air o $100 i zmianę procesorów na nieco szybsze jednostki. Owo przyspieszenie jest symboliczne i wynosi w przypadku obu dostępnych procesorów po 100MHz. Reszta ich specyfikacji nie uległa zmianie, a to oznacza IGP GMA z serii HD 5000, oraz...

Read more...

We hebben geconstateerd dat, hoewel de PCB's uit China kan goed, het probleem komt met batch bestellen.Normaal gesproken is de eerste partij die we krijgen is erg goed en geen korte broek.Zoals u nabestelling meer partijen de besturen steeds meer een probleem.Dit probleem komt uit stofdeeltjes accumulatietoestand op negatieven de loop van de tijd waar het bedrijf slaat ze in bestanden, enz. Ze willen gebruiken dezelfde negatieven over en over te goedkoop en geld besparen.Het resultaat is dat je pcb's met korte broek in toenemende aantallen als u meer partijen.

.

U kunt de PCB's getest, maar dat maakt het erg duur. Je moet erop aandringen dat zij gebruiken verse negatieven na enkele partij wordt uitgevoerd.Aangezien we gericht dit met een fabrikant, onze percentage van shorts gedaald tot bijna niets.

Bedankt voor uw uitleg, maar mijn probleem was nog erger, want ook de eerste bestelling van 50 platen is slecht met shorts en pauzes, dus het
is niet een probleem van films Ik veronderstel ...
Heb je een goede fabrikant te suggereren?

Ik heb alleen ervaring met grote bedrijven zoals Elcoteq, Flextronics, Jabil, Solectron, Sanmina en Foxcon.Ze zijn goed met de producten waar de volumes zijn zeer groot.Ze hebben totaal verschillende kwaliteitsniveaus dan de "garage ras" zijn, maar ze zijn ook meestal alleen geïnteresseerd in grote volumes.Dan kunt u een goede kwaliteit en met concurrerende prijzen.Als u van plan bent grote hoeveelheden in de toekomst, is het misschien de moeite waard zijn om contact op te nemen met een van hen.

-ted

Wij zijn Chinese onderneming (en niet het maken van PCB's).We vermijden het gebruik van EMS.Traag en hebben een hoger percentage van verlies of schade.Beter gebruik UPS / DHL plaats.

Hi all
Waarom heb je niet proberen India
India is met zeer goede faciliteiten EMS

vaibhav.k schreef:

Hi all

Waarom heb je niet proberen India

India is met zeer goede faciliteiten EMS

Hoi,

Er zijn verschillende EMS-bedrijven in India, die kan je een kwaliteit
en uitgebreide kosteneffectieve oplossing.Ik denk dat je nodig hebt om te werken met de juiste zijn, afhankelijk van de volumes die u probeert te produceren.Nimbeon is een van de première EMS-bedrijven, waarom dont u proberen.www.nimbeon.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back