Altera ontwerp partitie samen te voegen

P

Peter Chang

Guest
Hallo, Is er iemand kowns hoe dat te doen de partitie samen te voegen op de Altera Quartus II? Peter

[Quote = Peter Chang ]/.../ hoe dat te doen de partitie samen te voegen /.../[/quote] alles in de Quartus handboek beschreven in de paragraaf 'Incremental Compile', als je een bepaald probleem - beschrijven wat u doet en de aard van het probleem, ik heb weinig praktijk op dit punt, maar voor zover ik herinner samenvoegen partities is een automatisch proces en je hoeft niet handmatig hoeft te starten, een beetje ingewikkelde taak kon voorbereiden / exporteren / importeren subdesigns in een top-level; ---

Hoi j_andr, & Craftor: Bedankt voor je antwoord. Ik ben gewoon te proberen. Aan het prille begin, kan mijn vraag meer als 'Moet ik een project voor alle partities aan te maken?'. Ik denk dat het antwoord is ja. En na samengesteld, moet een exporteur als een ontwerp-partitie voor het genereren van een binair. Qxp bestand voor iedereen. Dan natuurlijk, ik moet een top-level project aan te maken, vervolgens importeren alle portitions en doe compilatie voor de integratie. Dit is wat ik ken en wat ik denk dat tot nu toe. Kan later worden. Ik zal meer specifieke vragen. Bedankt voor al jullie hulp! Peter Chang

Wel, het antwoord is: - zoals gebruikelijk - het hangt;), kunt u een project en wilt u de stukken te maken aan partities te versnellen hercompileren proces [u hercompileer alleen veranderd eenheid, niet volledige ontwerp], in dit geval is het antwoord: nee, je hoeft niet aan een project voor alle partities aan te maken, maar u kunt het project splitsen om kleinere stukken om een ​​groep mensen op werken in parallel - in dat geval iedereen zal zijn eigen project en na het debuggen en het optimaliseren van elk deel, de sub-resultaten moeten worden geëxporteerd en samengevoegd in het hoogste niveau; ---

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back