Altera en Xilinx

I

ikru26

Guest
1) Een enkele ALM heeft max van 8 input

dwz 2 of ALUTs LUT

ofwel het kan hebben dezelfde grootte of verschillende grootte.

Alhoewel de Max input is 8 maken we gebruik van slechts 7 ingangen in alle gevallen.

2) kan iemand mij vertellen wat verschillen tussen @ ltera ALM en wat is het equivalent in Xilinx.(ALM_ Adaptive logica Module).

3) Verschil tussen

1) LUT in en Xilinx @ ltera
2) DLL's en PLL's
3) Architectuur verstandig tussen Stratix II en Virtex 43) Wat zijn de grote verschillen in ltera @ FPGA voornamelijk Stratix II met een Xilinx Virtex -4 pro

check out this altera pdf
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Gewoon nieuwsgierig, maar ik heb te vragen, waarom maakt het uit wat de verschillen zijn tussen de Altera en Xilinx apparaten?

E

@ nxtech
IMHO Hoewel men kan zeggen dat wanneer we schrijven of het gebruik (in het geval van gekochte IP's) tech.HDLs onafhankelijk voor het ontwerpen en vertrouwen op synth-instrumenten voor tech.in kaart brengen waarom moeten we weten het verschil tussen de architecturen.Echter, het kennen van de boog.van de tech je gaat gebruiken is uitermate belangrijk voor het doen van een efficiënt ontwerp en optimalisatie.Bovendien, met name in FPGA ontwerpen die u moet weten wat zijn de beschikbare middelen voor u te gebruiken en hun beperkingen.In veel gevallen moet u instantiëren een component in plaats van afgeleid in synth.waarvoor u moet hebben boog.kennis.
Heb ik hier?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back