als de frequentie van de elektrische is 50 Hz, hoeveel tijd flash lampen

Z

ziyas

Guest
als de frequentie van de elektrische is 50 Hz, hoeveel tijd flash lampen? 50 of 100

Gloeilampen geen flash of flikkeren aanzienlijk. Flurescent lampen met een elektromagnetische ballast flikkeren bij 100 Hz of 120 Hz afhankelijk van de lokale netfrequentie. Flurescent lampen met elektronische voorschakelapparaten flikkeren bij veel hogere frequencys.

hi sin (2 * pi * 50 * t) = 0 2 * pi * 50 * t = n * pi t = n * pi / (2 * pi * 50) = n/100

50 keer veroorzaken .... als jr frequentie is een hz .... dan de helft de tijd het zal zijn op en half tijd zal het uit ... zo twee fasen een aan-en een off .... dus alleen op het podium zal tellen als een knipperende ... dus in principe kun je zien slechts een flits ... maar in 50 hz ... 50 flitsen in een seconde en 100 keer flikkert in een sec. [ON1 UIT1 On2 UIT2 .... on50 off50]

100 keer op 50MHz AC
Je bedoelt "100 keer per seconde bij 50 Hz AC"
sin (2 * pi * 50 * t) = 0
Nee, het hangt af van t. Het gemiddelde is nul.
als j-frequentie is een hz .... dan de helft de tijd het zal zijn op en de andere helft de tijd zal het uit.
Verkeerde worden. De helderheid varys met toegepaste voltage, is het niet ineens gaan van licht naar donker. Dit is een onjuiste conclusie, op 2 Hz zal het nog steeds, is om een aantal aproximation, licht helft van de tijd en de donkere helft van de tijd. Dat hangt af van de duty cycle niet de frequentie.
, zodat twee fasen een aan-en een uit ... dus in principe kun je zien maar een flash
Wrong. Kijk eens naar dit schema. http://ansteckend.org.uk/images/lightflicker.gif

Hier is een verhaal over tungsten lamp flikkeren veroorzaken verdriet in een film te schieten. Mains was 60 Hz, dus de flikkering was 120 Hz:

Wanneer we spreken over flash we moeten definiëren wat is de flitser? Hebben we het over de lichtintensiteit cyclus wanneer gaat het van ON te voltooien donkere OFF (menselijke ervaren donker)? Of we over minder dan 100% AM modulatie van het licht? De gebruikelijke lampen niet uitgeschakeld verlichting straling voor een keer 1 / 50 sec, ze zijn inertie. AC moduleert het licht - tijdens het experimenteren met fotodiode gewoon direct AC lamp ligh en gemoduleerd fotodetector uitgang is over de reikwijdte scherm wiill laten zien dat goed. Dat is de reden waarom de afstandsbediening signalen meestal gemoduleerd worden met een veel hoger dan 50 Hz frequentie. Voor mij is - er is geen flash helemaal))

Bedankt voor die verwijzen echo47, uiteraard kleine gloeilampen kan een stroboscoop effect in sommige omstandigheden. Ik vagly herinneren dat effecten van kleine zaklamp bollen lopen van een laag voltage AC.
is gelijk aan: (2 * 50) +1 = 101 keer
Net toen ik dacht dat we alle mogelijke foute antwoorden had! We hebben het over snelheid van de flitser. U kunt kiezen voor een paticular 1 seconde interval waarin u 101 toppen van lichtintensiteit, kunt u ook een 1 tweede keer venster waarin u 100 pieken van het licht, het depnds op de fase van de AC ten opzichte van uw bemonstering venster. De flitser tarief is nog steeds 100 Hz.

als gevolg van de percistance van de draad in de lamp is er geen flitsen per seconde zijn alle theorie ....

Er zijn flitsen, maar je oog is niet in staat om het te zien. Het reageert op langzaam naar de flitsen en je ervaart het als een constante bron.

Het is 100, want in elke sinus cyclus zijn er twee maxima waarvan 2 knippert vertegenwoordigen. Het antwoord van 101 echt deed me denken! de enige verklaring die ik kan hebben is dat het het aantal "offs" in plaats van "ons" See ya Sal

Hallo weer, eerst moeten we definiëren flash! FLASH: kruising van OFF staat op ON staat. Daarom>> het antwoord is 101. (Het is onafhankelijk van de window) betreft.

Voor visiable artefacten een flits is de hele toestand op de fase van een signaal. In het geval van een AC-signaal is dit van 0 volt tot een positieve gluren, terug tot 0 volt, en van 0 volt tot een negatieve blik en weer terug tot 0 volt. Er zijn dus twee 'flitsen' per AC fase van een incadescent gloeilamp. In het geval van een 50Hz-lijnen is dit 100 Hz en 60 Hz lijn het is 120Hz. Ik weet niet over een van u, maar ik kan een auto spot met LED rem / draai lampen van 50 meter door op te merken dat ze niet dimmen / helderder als normale incadescents doen. Omdat net AC is op zijn minst 50 Hz dit dimmen is niet waarneembaar voor het menselijk oog. Menselijk oog kan zien knipperen op 50-60Hz gemakkelijk als het abrupte de aan / uit, maar niet wanneer het is slechts de lichte dimmen effect van een AC-lamp, zodat het menselijk oog is nooit bewust van enige vorm van flikkeren, het is gewoon te klein. Het maakt echter wel bestaat, als iemand vermeld met behulp van een fotodiode. U kunt een Cadmium sulfide cel ook gebruiken als een weerstand in een eenvoudige audio-oscilator en versterken het een stuk en je zult in staat zijn om de lijn brom te horen van een gloeilamp.

Grappig dat je genoemd LED-remlichten. Ik zie dezelfde instant on / off effect in rood / geel / groen weg verkeerslichten. Onze stad onderhoud van de bemanning is geleidelijk aan het vervangen van de oude incadescent lampen met LED-clusters.

Het maakt niet uit hoe vaak ze knipperen, als je je ogen knippert quiclky genoeg en synchroniseren, je zult nooit de knipperende:-D

In de AC zijn er twee pieken, de + ve maximum en de ve-maximum, en de lamp gaat uit zijn alleen in de regio van 0 kruispunt waar de spanning is niet voldoende om de gloeidraad gloeien. voor 1Hz zullen er twee op de staatstelevisie en twee uit sate. dus voor 50 Hz het knipperen tarief zal worden 100. omdat het op tijd zal meer dan off periode oog kan niet zien flikkeren.

in een periode T van de golf steekt de nul 2 keer hebben we 50 per periode een seconde dus het zal 2x50 = 100 keer knipperen per 1 tweede betreft

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back