Agilent Wireless Network Planning and Design Tool - GRATIS!!

G

goxy

Guest
Ik heb problemen met het downloaden van dit programma, want ik ben niet in "ondersteund" contries.
Iemand Laten we die kunnen downloaden van: http://www.agilent.com/find/Wizard om ons te delen.

Bedankt!

het programma is niet gratis ...
hebben zij slechts 30 dagen op proef ...

voor de ondersteunde land ding, kunt u toegang tot hun site via een proxy-server die zal verbergen uw oorspronkelijke id en locatie ...
zoeken online "liever google 'voor proxy-server, veel van hen zijn gewoon webpagina's met instructies, enz. ..

Thanks Gemini1706!

Ik ben dat enkele weken geleden doen, maar ik krijg geen antwoord nog niet.
Waarschijnlijk ingevoerde informatie controleren en te alow enige echte geïnteresseerde bedrijf acess (echt bedrijf op echte adres).
Dus ik heb besloten om hier te posten met verwachten dat iemand het werk in het bedrijf met het standpunt van de trial versie van Agilent orde.

Nogmaals, als iemand hebt dit sw., Laten we post hier.

In situaties als deze hebben ze een persoon die volledig ontbreekt in de kennis van de elektronica-industrie scan de toepassingen.Ze krijgen een paar criteria op die om het programma te sturen naar.Tenzij je werkt voor een van de top-50 bedrijven die telefoontoestellen of het bedienen telefoonnetwerken u hoeft niet het programma.Ik heb verhalen gehoord van wereldberoemde consultants die krijgen gescreend, omdat de persoon is verteld dat de dingen niet te geven aan individuen.

Een van mijn pensioen ham vrienden heeft een nep-bedrijf met een industriële adres en de brief van het hoofd papieren en visitekaartjes met als enig doel het krijgen van catalogi en monsters voor zijn ham gebruiken.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back