Agilent ADS vraag fase ruis metingen

V

vinetic

Guest
Ik probeer te gebruiken Agilent ADS 2009 ...

Ik
ben begonnen bij sommige tutorials uit rfic.co.uk, maar
ik heb problemen met Colpitts Oscillator:

Ik ben dont begrijpen waarom mijn advertenties op fase lawaai voorspelling hebben -56 (at) 10kHz maar in de tutorial -120 ...Ik
ben vast dat uit advertenties 2005 theris geen pnfm.
Whats defferents met pnfm en pnmx?

Ik
ben gehecht project map ...
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Algemene opmerkingen over lawaai:

De vroege pioniers oscillator zoals Leeson, Driscoll, Healey III, Parker en anderen hebben hun analyse op basis van lineaire aannames, die niet dezelfde goede resultaten als vandaag beschikbaar.De moderne methoden vereisen grote signaal parameters die Agilent nu gesprekken X parameters.Op voorwaarde dat de input parameters voor de modellen zijn OK, de harmonische evenwicht simulatoren kunnen pakken.Ik geef de voorkeur aan de metingen, met behulp van een netwerk analyzer en vervolgens een reeks analytische vergelijkingen.De resultaten voor de moderne vlakke resonator gebaseerd oscillatoren tot 20 GHz zijn veel beter dan de conventionele voorspellingen zonder verband met de geleiding hoek van de huidige en onderdrukken of zelfs verbetering van bepaalde harmonischen

Dit moderne aanpak, sterk afhankelijk van de niet lijnvaartconferences analyse en wiskunde geeft een verdere verbetering, door het verminderen van de AM tot PM conversie, zowel modulatie en conversie lawaai (dicht bij en ver buiten geluiden zijn verschillend in hun oorsprong).

Dat geldt zowel voor kristal oscillatoren en afgedrukt resonatoren en andere oplossingen.Ik zal de follow-up met een reeks van IEEE publicatie en validaties, maar de nieuwsgierige lezers vinden de presentaties nuttig.
The Design of Modern Magnetron Oscillatoren voor draadloze toepassingen, door Ulrich L. Rohde, Ajay K. Poddar, Georg Bock, gepubliceerd door John Wiley & Sons, New York, NY, May, 2005, ISBN 0-471-72342-8.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back