Afstudeerproject inzake verticale handoff

B

batoolj

Guest
Hallo ik ben Batool Ik ben een laatste jaar student in Quetta Pakistan. Ik zit in een groot probleem, omdat mijn project zit vast in het begin zijn we een nieuwe universiteit en ik ben in de tweede partij die zal afstuderen dit mei of juni. Als ik mijn probleem meteen dat is. Ik wilde een simulatie te doen vanaf het allereerste begin, maar mijn begeleider vroeg me om een theisi dat nu ik weet is een hopeloze zaken te doen. Please help me en me over een simulatie werk op dit gebied, dat kan ik volledig vertellen. Anders zou ik moeten de schande van het 9e semester dragen. Hopen op uw medewerking.

Ik hoop dat je niet er doorheen gaan en zal u helpen Dus je werk in op "thesis" op "verticale handoff"? 'Je hoeft niet te simuleren ... schrijf gewoon een theorie "Heb ik gelijk?

Ja, maar dit 'alleen maar theorie' blijkt moeilijk te zijn en mijn andere professoren waren al adviseerde mij om iets met betrekking tot simulatie, omdat hier pure theorie wordt niet beschouwd als echte werk . Doen

precies. Alleen theorie is niet geaccepteerd in de Pakistaanse universiteiten. U kunt de theorie, maar nodig om het te bewijzen door een soort van hardware, software etc. Hier is wat advies, ga dan naar mathworks.com en zoeken naar Matlab-code voor de overdracht. Begrijpen en bewerken volgens uw eigen wensen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back