Adviseren vereist 4 afstudeerproject WTH FPGA

S

sp

Guest
Beste allemaal, Dank U .... eerste .... Ik wil graag op het onderwerp van mijn afstudeerproject in mijn universiteit. i hav sommige boord wth Altera FPGA chip / s. ... en im nog steeds denken van wad onderwerp zou ik wth deze borden te doen. Ik zou b dankbaar als iemand kan stel me een paar die geschikt is als mijn laatste jaar project. Ik zou het graag als het niet betrekken telecommunicatie-, communicatie-veld, i dont like it:) im een elektronica hoofdvak student. Ik hou van VLSI, PLD / CPLD, FPGA, digitale elektronica, digitale geïntegreerde schakelingen, micro-, vermogenselektronica, circuits theorie spul .... Het zou b echt dankbaar zijn als iemand zou kunnen helpen ... vele vele vele thanxs van te voren ... mijn groet, sp

DSP met FPGA's is een warme ruimte .. veel aan de hand is! Maar een van de problemen is hoe UITVOERING floating point algoritmen .. Wel, er is HSLA een bibliotheek die je hier kunt krijgen: www.utia.cas.cz moet je nog steeds celoxica .. met deze eventuele DPS applicatie is nu stright vooruit!

lieve eltonjohn, bedankt voor ur suggestie .... Jammer dat ik NVR studie een cursus over DSP-b4 .. maar i hav van gehoord .... denk dat ik ga mezelf te lezen op het,,, ik weet dat het digitale signaal processing ... ni hav geen idee op wad is het ... is er een verbinding tussen maximaal DSP n digitale beeldverwerking? ... een andere suggestie van andere? ... i hav denken van het doen van de FPGA als controller op de fysieke spul .... maar het onderwerp ik kan bedenken is te gemakkelijk, te vaak voor dat niet geschikt is voor mijn laatste jaar project ... thanxs weer eltonjohn ... groeten, sp

Hallo SP, U kunt proberen de uitvoering van oude processors u vertrouwd bent met mei zijn dat je kunt intel 8085 proberen. Je hebt al zou kunnen worden bestudeerd die een ... Maar nu proberen er een te bouwen. Ik weet zeker dat je leert een hoop te doen ... Het belangrijkste is je klaar bent met ur project in de tijd en het werken threfor Ik stel voor je te doen 8085 zal dit ur tijd besparen als ur al bekend is met de 8085 architectuur. Een ander ding is het niet te complex om te bouwen een! Veel succes!

Neem iets vaak gebeurt in micro's en doen het beter in hardware:)

kon ik weten wad do u betekenen ... niet te begrijpen ?.... het doen van de 8085 is goed idee,,, maar ik alleen hav kennis in de 8051 controller ... kan het b geïmplementeerd met behulp van FPGA ook? .. thanxs voor alle reacties .... groeten, sp

Hoe zit het maken Manchester codec of een ciclic overbodige codec.

ya .. 8051 kan worden geïmplementeerd op FPGA .. en het is een heel goed project voor starters

Ik raad u aan een digitaal backend voor een UWB systeem te maken. Als u slechts een u kunt kiezen uit een blok van, de gevonden filter bijvoorbeeld.

[Quote = jnanabindu] ya .. 8051 kan worden geïmplementeerd op FPGA .. en het is een heel goed project voor starters [/quote] kan u vertellen me er meer over .... na het beëindigen van de VHDL code,,, kan, tegen de montage gebruiken code om de 8051 FPGA zoals v normaal programma of nog steeds VHDL om de 8051 FPGA-programma ??... hav twijfel ... thanxs .... [Quote = amraldo] Ik raad u aan een digitaal backend voor een UWB systeem te maken. Als u slechts een u kunt een blok van, de gevonden filter voor bijvoorbeeld te kiezen. [/Quote] i dont understand wad is backend ... wad is UWB .... sorry voor mijn onwetende ... ya ya ... neem dan geen communicatie spul .. uncapable / ongeïnteresseerd ....: P vele, vele vele thanxs voor alle antwoorden ... u alle hulp ... groeten, sp

hi sp, hoe ABT gaan voor een random number generator met meer perfectie dan gewone. Ik bedoel de willekeurigheid .. natuurlijk vereist gr8 niveau van wiskunde achtergrond. . En dan coderen! :) (Niet een origineel idee) / cedance

Hallo SP, Zoals ik begrijp je hv niet gedaan DSP Natuurlijk, het wud beter zijn voor de ur carrière DSP te doen, maar voor ur-project betreffen u kunt gaan alongwith 8051, is het een heel goed project te maken ur grondbeginselen van M-Controller en FPGA's , verder kan u add-on ur toepassingen in dit project. Als je r dit te doen, u kunt hier een goede begeleiding. Per mij gaan voor 8051, maar anderen zijn ook van harte welkom!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back