Adviezen nodig

A

athen_karkanis

Guest
Ik ben te maken met een probleem in het kiezen van de juiste PIC voor mijn project.mijn project is om een constante output power met buckboost converter die hetzij windsnelheid middelen produceren is laag of hoog zal constant uitgangsvermogen leveren.ingang is varieerden van variabele spanning, dus toen ik selecteer de lage spanning op deze variabele spanning ... pic zal het signaal aan de impuls converter om de spanning te verhogen vice versa als ik selecteer de hoge input spanning op de variabele spanning PIC zullen leiden het signaal voor buck converter aan vermindering van de ingangsspanning in de gewenste uitgangsspanning.please help me bij het kiezen van de juiste PIC n wat programmering geschikt om te gebruiken.thanx =)

Van wat je hebt gezegd, denk ik elke PIC-microcontroller zal de truc doen.U kunt gebruik maken van de PIC16F877.Het 40Pins, met 4 poorten.
Ik denk dat dit zal uw behoeften te voldoen.

Hallo athen_karkanis!
Seadolphine_2000 gelijk.
Als youre vertrouwd met de taal C gebruiken mikroc zijn fantastische u kunt een gratis versie formulier verschillende sites gewoon een beetje google downloaden.
Succes!

ermmm thanx voor het idee.een meer denkt dat iedereen weet dat het circuit voor mijn project?Ik ben erg op zoek naar spanning in mijn project circuit

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back