F
Frosty
Guest
Beste gebruikers Het lijkt enkele door de gebruiker zijn gebruik van edaboard voor marketing en verkoop doeleinden door "stealth" maken en dat maakt me een beetje gefrustreerd. Voor alle duidelijkheid We hebben maar een categorie waar reclame is toegestaan. Business, Promotions, Reclame http://www.edaboard.com/forum43.html Nu, avatars. Avatar moet beleefd zijn en niet beledigend Avatar niet had mogen advertentie of link naar andere website Handtekeningen handtekening moet worden beleefd en niet beledigend handtekening mag NIET advertentie of link naar andere website Externe websites hebben als je een eigen website en adresgegevens die u hebt ruimte om deze gegevens in te voeren in uw gebruikersprofiel en als iemand wil je omhoog kijkt ze alleen nodig om het gebruikersprofiel pictogram op een bericht in een discussielijn. Priveberichten GEEN ooit priveberichten sturen naar elke gebruiker het aanbieden van diensten of producten te verkopen, tenzij de gebruiker vraagt om contact met hen. Dit is spam en niet toegestaan, ik had 3 berichten van dezelfde gebruiker een paar dagen terug proberen te verkopen mij PCB, hetzelfde bericht 3 keer dus ze moeten berichten en PM mensen worden trawlvisserij. Voor de komende week moderators zal nemen meer belangstelling voor dit gedrag. Als een gebruiker te zien dit gedrag van "stealth" reclame / spam, meldt het bericht. Dank je wel: F