M
millioby
Guest
Hi Guys,
Ik heb een vraag ....
Ik probeer een hybride circuit dat bestaat uit een reeks simuleren
microstrip actieve apparaat microstrip
de drie zijn met elkaar verbonden door bondwire, en ingesloten in een doos.
Ik heb ook de RFOW metingen van de actieve apparaat.
Ik ontwerp in hfss de gehele behuizing door de invoering van de microstrip onderdelen en wirebonds.
In plaats van een actieve apparaat heb ik derde microstrip spoor, zodat ik de eventuele resonanties van de behuizing kunnen beoordelen.
Nu wil ik importeer de S-parameters in ADS waar ik eigenlijk kan mijn RFOW metingen gegevens in de actieve apparaat te gebruiken.
Ik heb zojuist gerealiseerd dat ik een soort van havens moeten definiëren in HFSS op het contact van de veronderstelde actieve apparaat, zodat ik goed kan aansluiten van de gesimuleerde s-parameters die werden verkregen uit hfss met de gegevens te blokkeren in ADS .....
Iedereen die er met enige ervaring met betrekking tot dit??
Alle suggesties zijn meer dan welkom
sante
Ik heb een vraag ....
Ik probeer een hybride circuit dat bestaat uit een reeks simuleren
microstrip actieve apparaat microstrip
de drie zijn met elkaar verbonden door bondwire, en ingesloten in een doos.
Ik heb ook de RFOW metingen van de actieve apparaat.
Ik ontwerp in hfss de gehele behuizing door de invoering van de microstrip onderdelen en wirebonds.
In plaats van een actieve apparaat heb ik derde microstrip spoor, zodat ik de eventuele resonanties van de behuizing kunnen beoordelen.
Nu wil ik importeer de S-parameters in ADS waar ik eigenlijk kan mijn RFOW metingen gegevens in de actieve apparaat te gebruiken.
Ik heb zojuist gerealiseerd dat ik een soort van havens moeten definiëren in HFSS op het contact van de veronderstelde actieve apparaat, zodat ik goed kan aansluiten van de gesimuleerde s-parameters die werden verkregen uit hfss met de gegevens te blokkeren in ADS .....
Iedereen die er met enige ervaring met betrekking tot dit??
Alle suggesties zijn meer dan welkom
sante