ADS en HFSS MMIC geïntegreerde simulatie

M

millioby

Guest
Hi Guys,
Ik heb een vraag ....

Ik probeer een hybride circuit dat bestaat uit een reeks simuleren

microstrip actieve apparaat microstrip

de drie zijn met elkaar verbonden door bondwire, en ingesloten in een doos.

Ik heb ook de RFOW metingen van de actieve apparaat.

Ik ontwerp in hfss de gehele behuizing door de invoering van de microstrip onderdelen en wirebonds.

In plaats van een actieve apparaat heb ik derde microstrip spoor, zodat ik de eventuele resonanties van de behuizing kunnen beoordelen.

Nu wil ik importeer de S-parameters in ADS waar ik eigenlijk kan mijn RFOW metingen gegevens in de actieve apparaat te gebruiken.

Ik heb zojuist gerealiseerd dat ik een soort van havens moeten definiëren in HFSS op het contact van de veronderstelde actieve apparaat, zodat ik goed kan aansluiten van de gesimuleerde s-parameters die werden verkregen uit hfss met de gegevens te blokkeren in ADS .....

Iedereen die er met enige ervaring met betrekking tot dit??

Alle suggesties zijn meer dan welkom

sante

In plaats van het ontwerpen van uw circuit in HFSS, kunt u rechtstreeks ADS gebruiken voor uw complete ontwerp.ADS heeft geïntegreerd FEM gebaseerde tool waar u kunt gesimuleerd uw structuur samen met bondwire dan kan ADS circuit simulator te gebruiken voor complete simulatie

Hi there,
dank voor uw antwoord,
maar ik ben het onderzoek naar een aantal verpakkingen problemen met mijn circuit.

Ik heb een goede simulatie in hfss van het pakket en ik heb ook mijn RFOW metingen van het circuit.

Ik niet onderschatten advertenties mogelijkheden, maar ik moet het pakket ingang van HFSS integreren in advertenties waar ik heb mijn actieve circuit.

Ik zou het uitvoeren van de Analysys in het schema, met behulp van een cascade van hfss uitgevoerd. SNP-bestand en het. SNP-bestand van de gemeten RFOW resultaten.

Het probleem is in HFSS waar ik niet weet waar naar de havens brengen en welke poorten ik moet gebruiken om de interface van het s-paramenters daarna met de metingen.

Ik ben geneigd te hoop gegooid poorten gebruiken omdat zij moeten zich gedragen als interne poort tot het systeem ..... maar nog steeds te twijfelen als het geschikt is om deze poort interface naar de RFOW measuremets die werden genomen op grond van een sonde station.

Ik weet dat in de hoop gegooid hfss haven shoul gesimuleerde heel goed de sonde metingen ...

Iedereen die er zijn, dat heeft een beetje ervaring op dit??

Help

bedankt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back