R
rfndmw
Guest
Ik ben het ontwerpen van een mixer en de uitvoering is in Microstrip.het substraat parameters zijn: εr = 2.2, H = 10 miljoen en T (cond. dikte) = 18 micrometer.
Ik
heb de lay-out gemaakt voor co-simulatie in dynamiek en ben opzetten dikke dirigent haven definities.na tekening op cond laag, dat poortadres definities die enkel en interne als aanvr ..vervolgens gekopieerd naar cond 2 laag en heb geprobeerd om er havens St de havens geplaatst recht boven die van cond laag worden gedefinieerd als common mode verbonden met de haven aantal onder hen.maar toen ik THT,
verschijnt er een foutmelding verschijnt: "Port P12 kan niet worden geassocieerd met poort nummer 1.
Als ze in dezelfde referentie-vlak, en je wilt associëren ze:
Stel beide havens aan de juiste poort Type vóór
instelling ^ Universitair met poortnummer ^ ". Wat doe ik fout? geen hulp zou worden gewaardeerd.
PS voor dikke dirigent, substraat is gedefinieerd als:
vrije ruimte
strippen cond 2 ----( cond thicknes T / 2 = 9μm)
Air_metal Via Diel (perfect conductor)
Strip cond ----( cond thicknes T / 2 = 9μm)
Gezien Substraat
GND
Ik
heb de lay-out gemaakt voor co-simulatie in dynamiek en ben opzetten dikke dirigent haven definities.na tekening op cond laag, dat poortadres definities die enkel en interne als aanvr ..vervolgens gekopieerd naar cond 2 laag en heb geprobeerd om er havens St de havens geplaatst recht boven die van cond laag worden gedefinieerd als common mode verbonden met de haven aantal onder hen.maar toen ik THT,
verschijnt er een foutmelding verschijnt: "Port P12 kan niet worden geassocieerd met poort nummer 1.
Als ze in dezelfde referentie-vlak, en je wilt associëren ze:
Stel beide havens aan de juiste poort Type vóór
instelling ^ Universitair met poortnummer ^ ". Wat doe ik fout? geen hulp zou worden gewaardeerd.
PS voor dikke dirigent, substraat is gedefinieerd als:
vrije ruimte
strippen cond 2 ----( cond thicknes T / 2 = 9μm)
Air_metal Via Diel (perfect conductor)
Strip cond ----( cond thicknes T / 2 = 9μm)
Gezien Substraat
GND