ADS Component Model Bibliotheken

• Thread starter darcyrandall2004
  • Start date
D

darcyrandall2004

Guest
Hallo,

Sorry dat ik al gepost in een ander forum, maar ik denk dat dit een meer aangewezen.

Ik was te willen downloaden ADS component modellen voor NXP MOSFET componenten.

Ik bezocht de Agilent website maar ik krijg steeds omgeleid naar de website modelithics wie moet ik betalen voor modellen en er is een beperkt aantal.

Ik bezocht de NXP website van de modellen, maar ik geloof in een indeling die niet compatibel zijn met advertenties.

Zijn onderdeel modellen voor ADS vrijelijk beschikbaar?Kan ik zeggen dat de modellen op de website van NXP in een formaat dat compatibel is met de ADS-software.

Thankyou

Ja, u kunt bijvoorbeeld download de Freescale design kit op hun website.Wat is het bestandsformaat van NXP modellen?

NXP de website biedt zowel kleine Signaal S-Parameter modellen en Spice modellen.Beide kunnen gebruikt worden binnen ADS.De S-parameters zijn het meest van toepassing indien u doen lineaire simulaties.De Spice-modellen zijn het best gebruikt in Harmonische Balans en Transiënte / Convolution analyse.

Oke dan,

Hoe ga ik over het importeren van een specerij bibliotheek in advertenties?

Bedankt voor de hulpToegevoegd na 1 uur 32 minuten:Hallo en dank,

Ik denk dat ik de oplossing hebben gevonden op een ander bericht op deze website

n ADS hoofdvenster, probeer gebruik

Bestand -> Importeren -> Meer opties -> PSPICEToegevoegd na 2 uur 46 minuten:He Nogmaals,

Ik heb met succes de invoer van een specerij model en sla het op de gebruiker bibliotheek.

Is het mogelijk om een symbool van het model in advertenties bijvoorbeeld een NMOs transistor symbool.

Thankyou

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back