ADC twijfels ...

Y

yantheman

Guest
De X-en Y-uitgang van een acceleremoter wordt gebruikt om verbinding te maken met de PIC18F452.Het produceren analoge ingang en dus ADC operatie wordt uitgevoerd en de digitale waarde wordt weergegeven op het LCD.Heb ik een digitale uitgang van de PIC18F452 voor LCD?

Hi!
Kunt u uw doel in detail uitleggen.Ik kan niet begrijpen uw zoekopdracht.
Groeten.

Welk deel begrijp je niet?Ik heb net de vraag of ik behoefte aan een digitale uitgang voor aansluiting op de LCD om versnellingsmeter display van de X en Y uitgang na het doorlopen van de ADC.

LCD moet altijd charecters weer te geven en enkele instructies voor het identificeren van wat te doen.XY uw gegevens moeten worden verwerkt en geconverteerd naar ASCII-formaat voor het verzenden van de LCD.

ok ..dus hoe denk je van mijn schema?een foutje?
Moet ik een digitale uitgang ergens om verbinding te maken LCD of wat?

Waar is je schema?
Upload je schema hier zodat we kunnen controleren.

Daar is het ...Ik heb al uploaden naar de andere onderwerpen ..de url is h ** p: / / www.edaboard.com/viewtopic.php?p=612208 # 612208

Hi!
Tja, wat ik begrijp is dat je wilt LCD-scherm het resultaat van de ADC op een character.Om dit te doen moet je display te schrijven van de driver voor de lcd.

Simply studie de pdf voor HD44780 en u zult begrijpen hoe de gegevens op een LCD-display.

Als u een kant en klare driver dan heb ik heb het.

Voel je vrij om te vragen of je het nodig hebt.

Groeten.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back