Adaptieve numerieke oplossing van partiële differentiaalvergelijkingen

F

fasaghandis

Guest
Kun je me helpen op adaptieve numerieke oplossing van partiële differentiaalvergelijking. Groeten

are u te programmeren voor het oplossen van PDE's schrijven? wat een soort van PDE do u betekenen? basisvergelijkingen of complete, inclusief Gekoppelde PDE? Ik hoop dat er zijn methoden beschikbaar voor het oplossen van PDE's ... i dont get what u bedoelen met "adaptive" hier. Er zijn veel verschillende types van PDE's beschikbaar die is onderzocht en methoden voor het vinden van de oplossingen voor de PDE's van die vorm zijn ontdekt ... kan u gelieve meer details! groeten, arunmit168.

Dank u voor uw antwoord. Het doel van Adaptive oplossing is om KREDIETEN flexibel griding van Domein van oplossing, om tijd en het geheugen efficiënt oplossen van PDE. wat betreft

[Quote = fasaghandis] Hartelijk dank voor uw antwoord. Het doel van Adaptive oplossing is om KREDIETEN flexibel griding van Domein van oplossing, om tijd en het geheugen efficiënt oplossen van PDE. betrekking tot [/quote] wat ik voel is, de manier om te kiezen welke methode op te lossen voor een bepaald type oplossing kan worden gemaakt adaptieve en niet de methode zelf. en het niet is ook nodig, ik voel. Want veronderstel dat als u zich bij een volledige partiële differentiaalvergelijking solver design, dan is de ingang wen gegeven, u bent aan de structuur van de vergelijking te analyseren en vervolgens op "kies" de methodes beschikbaar! Zij zouden het beste compromis voel ik me te zijn, omdat, zoals u gezegd, het geheugenbeheer en de "speed" kan dan worden zeer goed geoptimaliseerd! Pls bespreken ur bekeken, zodat het me zou helpen beter te begrijpen, wat u hebben in ur mind! groeten, arunmit168.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back