adaptieve Constant OFF-tijd LM3445

A

andrew_matiga

Guest
kan iemand uitleggen van de functie van R4, Q3 en C11 voor constante uitschakelen tijd circuit van deze LED Driver LM3445 van NS.

http://www.national.com/ds/LM/LM3445.pdf - pagina 13 figuur 11.De functies van deze 3 apparaten werden niet besproken in de technische fiche.

K3 en R4 worden gebruikt voor het genereren van een "constante" stroom (samen met de LED's) om te rijden in de condensator.terwijl de MOSFET is uitgeschakeld, de stroom is het opladen van de condensator.Wanneer de dop een spanning van ongeveer 1,25 volt en is daarmee de mosfet ingeschakeld.

De tijd om de condensator in rekening brengen op een bepaalde spanning met een constante stroom, zal een constante tijd.Vandaar dat de constante tijd uit te schakelen.(CV) / I = tijd.

Oh, het lijkt erop dat de chip zal de dop ontlading door middel van ongeveer 33 ohm bij de MOSFET is op, en start het opladen weer Whent hij mosfet is uitgeschakeld.

Hi stefannm

Bedankt.zijn zeer informatief.
Kunt u meer te werken?Hoe zit het met de PNP?
Vooral de 33 ohm waar u over spreekt?Is het noodzakelijk voor het Constant Off Time?

_andrew

want ik ben bezig met mijn eigen LED Driver, en ik wil het Constant off time mechanisme te doen voor het regelen van de stroom.Please help.

Ervan uitgaande dat continue geleiding-modus wordt de spoel gaat tot op zekere hoogte van actueel te houden in de LED's (DC verstandig, dan kunt u denken aan de gemiddelde stroom hier).Deze stroom gaat het maken van een spanningsval over de LED's.Deze spanning verminderd met de VBE van Q3 moet worden gedeeld door R4 om de huidige heffing van de dop (ongeveer).

Als je dan kijkt naar het vereenvoudigd blokschema (figuur 1), kunt u zien dat de dop spanning zal worden ingebracht in een comparator.Notice hij 33 ohm mosfet trekken dat de weg naar de grond.Als je de logica erachter te komen, zul je zien dat deze schakelaar is uitgeschakeld, terwijl de dop spanning lager dan de referentiewaarde 1,276 volt.Dan is de schakelaar is ingeschakeld wanneer de kap spanning voldoet aan die spanning.

De 33 ohm schakelaar is belangrijk, maar de werkelijke impedantie zou verhandelbaar zijn.Kleiner is beter.U wilt het lozen tijd te houden zo snel als mogelijk is, zodat dit circuit heeft geen invloed op het op tijd.

De off tijd is getimed door de dop in rekening brengen, vandaar de naam constant uit de tijd.

stefannm,

Kunt u op pagina 22, waarom is dat in de berekeningen gebruikte hij verschillende waarden voor de FSW (number3 en 12).
FSW Het enige wat ik weet is de puls freq voor de Poort van de PowerMOS.Is er een andere FSW in het circuit?

Het lijkt erop dat de verandering in frequentie komt uit het kiezen van een algemeen condensator waarde in stap 10.Als je gebruik maakt vergelijking 9 tot en met de nieuwe Toff berekenen met 120 pF cap.Dan is f = 1 / (Toff Ton) ~ 350K.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back