Actueel Bron simulatie in PSpice Orcad.

D

denesio

Guest
Hallo allemaal. ik nodig om de huidige bron te simuleren op basis van timing diagram. hoe kan ik het doen in PSpice modelleren in Orcad?? Hoe kan ik bouwde dit model? moet ik twee stroombronnen? thanx. timingdiagram:

Een mogelijkheid zou zijn om een ​​schakelaar aangedreven door een golfvorm voor de aan / uit timing van de stroomimpuls voegen. Keith

De onderdelen bibliotheek bevat een stroombron genaamd "iPulse" dat precies voldoet aan uw behoeften, dat betekent dat u kunt opgeven alle genoemde eigenschappen.

Stel de schakelaar in serie niet opgemaakt met de huidige bron - zet het in parallel. Keith

ideale schakelaar werkt ... ik check dit. figuur: [QUOTE = Keith] Zet de schakelaar in serie met de huidige bron - zet het in parallel. [/QUOTE] aaaaaaaaaa ........ BEDANKT!!! .... huidige bron drijft in de stand OFF geval ... corrigeer ik denk???????

Ja. U kunt een schakelaar in serie met een spanning te breken, maar als je het in serie met een ideale stroombron, zal de stroom nog steeds in slagen om door de schakelaar ook al is het 1G ohm. Je hoeft alleen maar de huidige ergens dat wil zeggen kort het uit te dumpen. Keith

[QUOTE = Keith] Korte it out [/QUOTE] dank ........!! ........... maar ik ben in de war door de andere .... ik deed een simulatie twee circuits zonder tweede pulsen (10ns) .... het is niet lijkt Sames dingen ... waar ik zie V-offset in de tweede circuit van?? ik dacht, deze circuites zijn identiek!!! .... :-( een bedrag van twee circuites: simulaties:

Ik kan niet alle de schakelaar parameters. Er is gewoonlijk een weerstand aan en uit. De standaardinstellingen kunnen 1 ohm en 1 meg ohm zijn. U moet deze, met name de 1Meg veranderen. Keith

ja .... Roff = 1E6, RON = 1 ........ het is juist ..... ik ben ingecheckt in de "proprtires van schakelaar" ..... waar ik zie V-offset in de tweede circuit van? :-( Als ik chancged RON = 1E6, Orcad PSpice is een fout .... als ik chancged RON = 1E7, V-offset wordt niet chancged, maar amplitude daalde tot 8V ....

Ik kan niet zien de simulatie zeer goed op mijn telefoon, maar je moet het effect van sommige van de huidige gaan beschouwen door de schakelaar verzet. Dat is de reden waarom je nodig hebt om de off weerstand te verhogen - veel meer dan 1Meg. Keith

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back