Actieve Microstrip * * * Antenne met @ DS

E

edinburgh

Guest
Dear Friends,Iedereen heeft in actieve Microstrip antenne .... met @ DS Momentum simulatie ....
bijv. versterker met Microstrip antenne; een actieve apparaat met planaire antenne

Stellen voor de uitwisseling van idee, suggestie en project voorbeeld .....

Ik heb een heleboel papieren voor deze onderwerpen .... dus ik hoef niet meer papers ...

en u kunt ook DL zeer goede ebook in dit forum ... Microstrip * Antenne * design * handboek ....

Ik moet het succesvolle project Zo met @ DS Momentum ....

Thanks in advance ...

Best regards, Edin

Ik had de ervaring van het ontwerpen van vlakke bandfilter filter ADS momentum.Tot nu toe
is het ok.Maar heb geen ervaring in Microstrip antenne in advertenties.Ontwerpen in de MWO Microstrip werkte voorheen.

Dear Friends,

dank voor uw interessante topic in mijn ..

Eigenlijk ben ik interessant circulaire sector Microstrip antenne met klasse * f * power versterker .... je kan vinden in dit document in IEEE initiateinvented) door UCLA team ....

Zoals u weet, is het zeer moeilijk om erachter te komen waardevolle info vooral voor ronde sector ..... wanneer zij actief willen worden ....( hier actief apparaat klasse * f * power versterker

Ik heb een doc voor ronde sector Microstrip antenne ...

Hoewel ik veel boeken en papers voor dit onderwerp ... het is echt moeilijk te doen en praktische simulatie in het echte leven ... omdat mijn Mya weinig ervaren .... hopelijk!

Indien u meer info, ik kan uploaden relevante papieren en mijn simulatie ...

Ik heb een probleem met de antenne impedantie die de meest importnat deel van dit type antenne ... impedantie is depedent over de positie van de toevoerleiding ...

bedankt voor je vriendelijk interessant ...
Best regards, Edin

Ik denk dat hij praat over een coaxiale feeded patch Antena vormgegeven als een circulaire sector (zoiets als een radiale stub)

Dear Friends,

bedankt voor je vriendelijk interessant ..

Eigenlijk, de antenne is 120 graden afgesneden circulaire sector Microstrip antenne met microstip feed lijn op de kromme velg van het antenaa ...

Best regards, Edin

Ja, ik heb hetzelfde probleem.kunnen we de 2.5D resultaat op advertenties, maar kan niet op de advertenties resultaat 2.5D MOM.

Mag ik vragen welk type antenne u aan het ontwerpen zijn, een element of array?

In uw geval, de simulatie is niet te moeilijk, je kunt simuleren antenne eerste plaats, daarna bulid een model voor de antenne op het laatste ontwerp van de feed-netwerk als een circiut.in mijn ogen het moeilijkste is om de faseverschuivergroeten

Ik dacht "Actieve" was zijn vraag hier, niet de simulatie van een patch.Ben ik ontbreekt het punt?

Dear Friends,

Loucy Zoals gezegd, de simulatie is niet alleen voor de circulaire pleister sector maar ook voor de versterker ..

Zoals u weet, alle antennes zijn passieve als ze stand alone ...

maar zij zijn er actief als deze is aangesloten op actieve apparaat zoals versterker ..

In dit doel, het eigendom van circulaire sector antenne kan terninate 2e en 3e van de harmonische van klasse f versterker ...

Dus de antenne kan server als harmonische tuner en ....

Bedankt ...

Best regards Edin

ja, hoe kunnen we de simulatie van de antenne met het actieve deel?

Dear Friends,

U kunt het ontwerp-circulaire / sector / Microstrip antenne in Momentum met @ DS .... dan heb je een poort S-parameter waarde voor uw antenne ...

En u kunt het ontwerp van de versterker in @ DS schema's ....

Ans vervolgens kunt u de waarde van de antenne als een last-tuner op de o / p fase van de versterker ....

dat is ...

Maar ik heb een heleboel problemen in bijpassende .... hte ingang impedantie van de antenne wordt sterk verricht, niet alleen op de geometrie van de patch, maar ook van de geometrie en de positie van de Microstrip toevoerleiding .....

Best regards, Edin

Ik heb ervaring met het ontwerpen van een actieve patch array met behulp van Momentum.Iedere tak van de patch array met PA / LNA versterker.

je bedoelt u zijn probleem om te voldoen aan de vereiste versterker fundamentele en harmonische belasting met uw antenne?
Waarschijnlijk hebt u om de positie van uw invoerpoort overal in de antenne bij het vinden van de sweet spot.
als u weet hoe de sector hoek van invloed is op de harmonische belasting (in
de veronderstelling dat heeft weinig invloed op de fundamentele belasting), kunt u eenvoudiger uw probleem in het vinden van de optimale fundamentele belasting, dan veranderen de antenne vorm aan te passen aan de harmonische belasting.

meneer ima laatste jaar b.tech student, willen ur help hoe kan ik het ontwerpen van een Microstrip antenne vierkante vorm, als im anovice dus geef me details in volledige aspecten ..

Hallo iedereen,
Er zijn enkele manieren om het genereren van een 2-poorts model voor uw antenne.Daarna kun je de behandeling van een antenne-poort als een twee-poort, en ontwerpen de bijbehorende netwerken.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back