Accelerometer zwaartepunt 2 tot ADC?

M

motigator

Guest
Hallo, ik probeer het maken van een eenvoudige module die een versnellingsmeter (ADXL321), opamp als buffer (TLV2784) en een ADC-IC (AD7922) bevat.Mijn doel is om de versnellingsmeter functie en de prestaties en later te lezen op de volgende fase, ik ga naar een dsp toe te voegen aan de gegevens van ADC proces.Ik zit posible voor mij om alle onderdelen die ik in de beugel?Een ander ding is, kan ik de ADC werken zonder verbinding naar controller (DSP).Zoals ik lees, de ADC noodzaak klok.Thx, hoop voor de soort en duidelijke suggestie.

Hoi,

Hebben niet de onderdelen die u notering, maar het lezen van de datasheets afvragen waarom u niet de ADXL321 uitgangen direct te lezen in twee ADC-ingangen van een micro, zoals een Pic?

Weet niet wat je gebruikt als je DSP?, Maar heeft het niet ADC inputs?

Kunt u de aanvraag, zodat we kunnen helpen?
Je hebt een ontwerp te maken of gewoon je werk is het ontwerpen van een circuit met deze componenten?

Eigenlijk Ik probeer elk blok van toepassing in mijn groep IC design.Het bevat, MEMS blok dat de productie zal worden in analoge.Dan zou ik moeten uitlezing circuit.Maar sinds de ADXL321 IAS reeds belast versterker dus ik voeg gewoon een buffer (TLV2784), het volgende blok zal worden ADC blokkeren.Het is gewoon tot dat blok voor een andere groep op mijn centrum gaan naar een ander blok die moet worden DSP developement.We bestuderen elk deel omdat we te betrekken bij de IC Design gebied.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back