M
mushahid980
Guest
Accelerometer Interfacing met Matlab Kan iemand me helpen in Interfacing Acceleratiesensor met Matlab Elke Accelerometer is Aanbevolen Ik ben nieuw in het omgaan met deze ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je zal een soort van data-acquisitie hardware nodig hebben ... en over het algemeen wanneer je data-acquisitie hardware draaien, zou je compileert een xPC doel, zodat het draait in real-time. Voorafgaand aan dat u het ontwerp en uw systeem te testen in Simulink door gesimuleerd (in jouw geval) accelerometer metingen. Wat zijn precies je probeert te doen?
MMA7660 of MMA7445, goedkope, digitale, en makkelijk te gebruiken interface. Ik gebruikte de 7660 op een van mijn vorige projecten, maar met microcontroller, dus ik kan helpen als je wilt.
zeker dat ik u kan helpen geen probleem, [url = http://search.digikey.com/us/en/products/MMA7660FCT/MMA7660FCT-ND/2186165] Digi-Key - MMA7660FCT- ND (Fabrikant - MMA7660FCT) [/url] Ik heb niet echt begrijpen uw aanvraag, maar lees het gegevensblad en als u hulp nodig heeft in interfacing de sensor met de microcontroller ik ready.if moet je de C-code die ik kon sturen voor u, maar je moet zorgen voor de timing (frequentie van de microcontroller, enz.).