Accelerometer Interfacing met Matlab

M

mushahid980

Guest
Accelerometer Interfacing met Matlab Kan iemand me helpen in Interfacing Acceleratiesensor met Matlab Elke Accelerometer is Aanbevolen Ik ben nieuw in het omgaan met deze ..

U moet een soort van data-acquisitie hardware ... en over het algemeen wanneer je data-acquisitie hardware draaien, zou je compileert een xPC doel, zodat het draait in real-time. Voorafgaand aan dat u het ontwerp en uw systeem te testen in Simulink door gesimuleerd (in jouw geval) accelerometer metingen. Wat zijn precies je probeert te doen?

Ik ben het met je, DAQ hardware moet worden geëist dat is waarom ik behoefte juiste hardware verplichting tot het accelerometer gegevens vast te leggen ... Ik probeer FPS Gaming bouwen met echte geweren Ik ken haar al gebouwd door de Water loo labo's, maar ze kregen DAQ-kaart zo duur (ongeveer 200 $ i guess), probeer ik om de hardware te verminderen, dus het zou rendabel .. . kunt u mij helpen ergens
Je zal een soort van data-acquisitie hardware nodig hebben ... en over het algemeen wanneer je data-acquisitie hardware draaien, zou je compileert een xPC doel, zodat het draait in real-time. Voorafgaand aan dat u het ontwerp en uw systeem te testen in Simulink door gesimuleerd (in jouw geval) accelerometer metingen. Wat zijn precies je probeert te doen?

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Bericht toegevoegd om 14:37 ---------- vorige bericht was om 14:32 ----------</span></span>
En ja sorry bro DAQ-kaart is ongeveer 2640 $ je kunt tellen hoe kosten het is

MMA7660 of MMA7445, goedkope, digitale, en makkelijk te gebruiken interface. Ik gebruikte de 7660 op een van mijn vorige projecten, maar met microcontroller, dus ik kan helpen als je wilt.