Accelerometer Interfacing met Matlab

M

mushahid980

Guest
Accelerometer Interfacing met Matlab Kan iemand me helpen in Interfacing Acceleratiesensor met Matlab Elke Accelerometer is Aanbevolen Ik ben nieuw in het omgaan met deze ..

U moet een soort van data-acquisitie hardware ... en over het algemeen wanneer je data-acquisitie hardware draaien, zou je compileert een xPC doel, zodat het draait in real-time. Voorafgaand aan dat u het ontwerp en uw systeem te testen in Simulink door gesimuleerd (in jouw geval) accelerometer metingen. Wat zijn precies je probeert te doen?

Ik ben het met je, DAQ hardware moet worden geëist dat is waarom ik behoefte juiste hardware verplichting tot het accelerometer gegevens vast te leggen ... Ik probeer FPS Gaming bouwen met echte geweren Ik ken haar al gebouwd door de Water loo labo's, maar ze kregen DAQ-kaart zo duur (ongeveer 200 $ i guess), probeer ik om de hardware te verminderen, dus het zou rendabel .. . kunt u mij helpen ergens
Je zal een soort van data-acquisitie hardware nodig hebben ... en over het algemeen wanneer je data-acquisitie hardware draaien, zou je compileert een xPC doel, zodat het draait in real-time. Voorafgaand aan dat u het ontwerp en uw systeem te testen in Simulink door gesimuleerd (in jouw geval) accelerometer metingen. Wat zijn precies je probeert te doen?

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Bericht toegevoegd om 14:37 ---------- vorige bericht was om 14:32 ----------</span></span>
En ja sorry bro DAQ-kaart is ongeveer 2640 $ je kunt tellen hoe kosten het is

MMA7660 of MMA7445, goedkope, digitale, en makkelijk te gebruiken interface. Ik gebruikte de 7660 op een van mijn vorige projecten, maar met microcontroller, dus ik kan helpen als je wilt.

Heel erg bedankt bro, ik zou graag als je mij kan helpen, mijn basis idee is .. om een ​​FPS (First Person schieten) Spel met Real Gun's te creëren en om een ​​kogel effect i need versnellingsmeters tellen, maar als zijn met Microcontroller dat zou worden zo groot .. kan je me helpen
MMA7660 of MMA7445, goedkope, digitale, en makkelijk te gebruiken interface. Ik gebruikte de 7660 op een van mijn vorige projecten, maar met microcontroller, dus ik kan helpen als je wilt.

zeker dat ik kan u helpen geen probleem, [url = http://search.digikey.com/us/en/products/MMA7660FCT/MMA7660FCT-ND/2186165] Digi-Key - MMA7660FCT-ND (Fabrikant - MMA7660FCT) [/ url ] Ik heb niet echt begrijpen uw aanvraag, maar lees het gegevensblad en als u hulp nodig heeft in interfacing de sensor met de microcontroller ik ready.if heb je de C code kon ik het naar je, maar je moet zorgen voor de timing (frequentie van de microcontroller en ga zo maar door).

Thanks bro Ik hoop dat het zal zeker me uit te werken, als ik uw hulp nodig zal ik je vertellen .. maar het probleem is, zijn moeilijk om dit versnellingsmeter in Pakistan te krijgen, zal ik proberen uit te vinden als ik kan een een te krijgen .. dus wat doet u ontworpen met behulp van versnellingsmeters? met micro-controller?
zeker dat ik u kan helpen geen probleem, [url = http://search.digikey.com/us/en/products/MMA7660FCT/MMA7660FCT-ND/2186165] Digi-Key - MMA7660FCT- ND (Fabrikant - MMA7660FCT) [/url] Ik heb niet echt begrijpen uw aanvraag, maar lees het gegevensblad en als u hulp nodig heeft in interfacing de sensor met de microcontroller ik ready.if moet je de C-code die ik kon sturen voor u, maar je moet zorgen voor de timing (frequentie van de microcontroller, enz.).

Ik ontwierp een apparaat dat in de slaapstand gaat vervolgens naar de standby-modus wanneer hij voelt geen trillingen of veranderingen in de xyz positie of zelfs verandering in de oriëntatie (up-down-links-rechts-voor-achter) voor het tijdsinterval. Ook in dit apparaat deze weer te geven de waarden van al deze variabelen in aanvulling op de kraan detectie op een LCD-scherm. Ik hou echt van dit IC zo veel: smile: Maar goed als je een DHL, Fedex ,.... rekeningen zouden ze leveren dit soort component aan u, maar uiteraard zal dit handig voor u alleen als u een groot aantal IC's (zeg 100) te kopen. Ook als u iemand gaat naar China kennen, zijn deze IC's zijn goedkoop daar heb ik ze gekocht van daar ;-).

Grote bro kun je me een plezier kan je mij mailen uw project rapport en schema's .. Als het niet een probleem voor u? Ik zal het niet gebruiken ergens gewoon inderdaad behoefte aan een herziening .. als je kan mij mailen @ .. haris980@yahoo.com door de manier waarop grote project ... ik gevraagd om enkele leverancier voor versnellingsmeters ze zeiden dat het zou duren .. 14 tot 90 dagen .. om hen te bevrijden: (dat betekent dat ik naar .. afwachten hoe zit het met je, wat is uw punt van belang deze dag?

Ok geen probleem ik stuur je een aantal documenten over het project, maar ik zal niet in staat om u de hele documenten, want het was voor mijn werk en beschermd door IP, maar als u hulp nodig heeft ben ik hier ;-) . Ik ben geïnteresseerd in deze dagen twee projecten van de eerste is een sms-eenheid die sms sturen naar een bepaald nummer wanneer een vooraf opgeslagen actie plaatsvinden (bijvoorbeeld temperatuur van een temperatuursensor boven een bepaald niveau en ga zo maar door), moet dit toestel te werken in GSM bands, dus ik was te lezen over de IC genoemd sim300 Ik denk dat het kan de klus te klaren. Het tweede project is een beetje ingewikkeld, maar bevat een aantal robotica, motoren, DSP, beeldverwerking en een hoop mechanisch ontwerp, wens me succes ;-).

Hey mijn vriend stuurde ik u het een aantal van de bestanden te controleren uw e-mail. Sorry voor het te laat was ik een beetje druk.

Heel erg bedankt bro, ik heb je e-mail, ja maar het probleem is SCH-bestanden worden gebruikt in de altihum ontwerper: p en ik heb niet die software:) maar bedankt bro kunt u mij helpen bij het ontwerpen van een PCB?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back