aarding

R

rajeshpesit

Guest
kan iemand mail de gehele schema gebruiken en gemengd signaal apparaat dwz ADC of DAC. rajeshphaseshifter mijn e-id (at) gmail.com

Hi!
Wat voor soort dingen zou u willen weten???hoe aansluiten van de grond???

Eigenlijk gebruik ik gemengd signaal apparaat.Het heeft Analoge aanbod pin (5v) digitale levering pin (5V), analoge grond, digitale grond.Ook moet ik een AC-signaal tussen VP en VN passen ... Dus ik moet 2 bronnen .. een 5V voeding (voor zowel analoge als digitale levering) en een AC-bron (ik gebruik een transformator aangesloten op het lichtnet of signaal generator ) .. kunt u mij alstublieft vertellen hoe bedrading doen

Ten eerste moet je gebruik 2 differents stroombron, een voor analoog en de andere voor digitaal.
U mag slechts een bron, maar je moet de kracht lijn voor AC stroom aparte / spanning gegenereerd door de digitale omschakeling, door gebruik te maken ontkoppeling kap evenwijdig ontkoppeling muts en een serie spoel op de analoge lijn macht.
Heeft u slechts een gemengd apparaat op uw bord, of meerdere??

Als u slechts een gemengd apparaat hebt, moet u apart de analoge en digitale grond vliegtuigen, en samen sluit deze onder je gemengde apparaat.
Bij deze, zult u voorkomen dat de huidige terugkeer pad van een vliegtuig te gaan dacht dat het andere vliegtuig (je genereren 2 pad, een met een hogere impedantie dan de andere, dus aangezien de huidige volgen de minst impedantie pad ,....)
De vraag is hoe de grond vlak aansluiten op de grond van uw stroombron.Als de analoge is de vervuilende onderdeel, moet u de analoge baan naar de stroombron grond.Als de digitale is de vervuilende onderdeel, moet u de digitale grond aansluiten op de stroombron grond.De terugkeer pad van de minst vervuilende deel zal worden gedwongen om te gaan througth de grond vlak van de meest vervuilende onderdeel ...

De AC-bron is uw ingangssignaal bron voor uw analoge wereld??Als dat zo is, sluit hij de grond van uw input voor de analoge vliegtuig.

Ik gebruik slechts een gemengd signaal apparaat ... Ik zal gebruik maken van een microcontroller ... I dont een ADC of DAC-gebruik in die .. ik heb bijgevoegd het circuit .... please check it en wijzigingen maken ..
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

rajeshpesit wrote:

kan iemand mail de gehele schema gebruiken en gemengd signaal apparaat dwz ADC of DAC. rajeshphaseshifter mijn e-id (at) gmail.com

Hi norteast1 ... Ik heb een circuit ... in dat ik heb laten zien verschillende bronnen gebruik ik ... de cirkel is met een AC-bron .. i just kortsluiting alle negatieve kanten van alle bronnen samen analoge en digitale gronden gemengde .. signaal apparaat, maar ik krijg niet de verwachte resultaten .. Ik denk dat de netspanning in VAP en VN wordt steeds single ended .. dwz.zij overweegt negatieve cyclus .. Mijn CV dient detecteren nul kruising tussen VAP en VN

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back