aantal vragen over het gebruik van hfss

S

schuurmachines

Guest
Ik heb twee vragen te stellen:

(1) hoe twee havens prikkelen op hetzelfde moment in hfss, wat kan ik doen om dit te realiseren?

(2) hoe u hoge weerstand line of vliegtuig? Toewijzen impedantie grens?

meer quations:
(1) een papier genoemd: vel weerstand is ongeveer Rs = 10κΩ/sq en elke resistieve lijn werd ontworpen om ten minste 20 vakjes lang.mijn vraag is hoe lang een vierkant is?een vierkant = (?) m.

(2) "het vooroordeel lijn sluiten dc pads van 150 en 400 toonhoogte", dus wat is pitch?

(3) het verlies tangens van hoge weerstand Si?

Dat is alles, zal alle hulp wordt gewaardeerd!

Sanders schreef:

Ik heb twee vragen te stellen:(1) hoe twee havens prikkelen op hetzelfde moment in hfss, wat kan ik doen om dit te realiseren?HFSS-> Fields-> Bewerken Bronnen ...(2) hoe u hoge weerstand line of vliegtuig? Toewijzen impedantie grens?Ja,meer quations:

(1) een papier genoemd: vel weerstand is ongeveer Rs = 10κΩ/sq en elke resistieve lijn werd ontworpen om ten minste 20 vakjes lang.
mijn vraag is hoe lang een vierkant is?
een vierkant = (?) m.Square is arbitray eenheid, raadpleeg blad weerstand definitie.(2) "het vooroordeel lijn sluiten dc pads van 150 en 400 toonhoogte", dus wat is pitch?(3) het verlies tangens van hoge weerstand Si?ρ = 1 / σ, voor een nauwkeurige simulatie, moet u het grootste deel geleidbaarheid versus frequentie, die heel moeilijk te krijgen.Dat is alles, zal alle hulp wordt gewaardeerd!

dank u, asdfaaa.then ik wil vragen:

1 Ik wil het grootste deel geleiding van hoge weerstand Si in X-band (8-12GHz), kan iemand mij vertellen, dank u!

2 "vierkant" wordt vaak gebruikt, ik wil weten welke eenheid het vertegenwoordigt in het algemeen.

3 de laatste, "pitch" is wat?

Ik zal gewaardeerd uw hulp!

Sanders schreef:

dank u, asdfaaa.then ik wil vragen:1 Ik wil het grootste deel geleiding van hoge weerstand Si in X-band (8-12GHz), kan iemand mij vertellen, dank u!I dont have deze gegevens, misschien kun je contact op met uw leverancier.2 "vierkant" wordt vaak gebruikt, ik wil weten welke eenheid het vertegenwoordigt in het algemeen.Het is arbitray eenheid,

In een normale drie-dimensionale kan dirigent, de weerstand geschreven worden als

R = ρ × L / A = ρ × L / Wtwaar ρ is de soortelijke weerstand is A de doorsnede en L is de lengte.
De doorsnede kan worden opgesplitst in de breedte W en de plaatdikte t.Door het groeperen van de weerstand met de dikte kan de weerstand dan geschreven worden alsR = (ρ / t) × (L / W) = R × (L / W)

Rs is dan het vel weerstand.
Omdat het wordt vermenigvuldigd met een dimensieloze hoeveelheid, de eenheden zijn technisch ohm.
De term ohm / vierkant wordt gebruikt omdat het de weerstand in ohm van de stroom die geeft van de ene kant van een vierkant regio naar de andere kant, ongeacht de grootte van het plein.
3 de laatste, "pitch" is wat?Ik zal gewaardeerd uw hulp!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back