Aansluiten van meerdere luidsprekers

O

Opel_Corsa

Guest
Hallo iedereen,

Is het mogelijk om verschillende merken van sprekers / woofers / etc aan elkaar en vervolgens hun inbreng verbinden om verbinding te maken, zeggen, de audio-poort van een computer?
Ik weet dat het probleem is over de verschillende bevoegdheden van elk merk handgrepen en de Max Power / stroom van de audio-uitgang van een computer kan omgaan, maar is er een manier om dit te overwinnen?Misschien is er iets als een netwerk hub 'die u alle sprekers verbinding kan maken terwijl het wordt gevoed door de geluidskaart van een computer?

Elk adviseren zou worden gewaardeerd.

Het belangrijkste idee is het aansluiten van meerdere luidsprekers op een uitgang is de vereiste impedantie te bereiken ..
Elke serie / parallel combinatie is toegestaan ..examle zie hieronder ..
Om te zien andere voorbeelden ga naar:
http://www.bcae1.com/spkrmlti.htm
Natuurlijk, de macht van de sprekers moeten worden gehouden ..Ik neem aan dat je niet zou 0.5W 4Ω komen met 100W 4Ω in een circuit ..

Groeten,
IanP

Bedankt!

Gewoon voor mijn eigen kennis, zijn de enige apparaten die u meerdere luidsprekers kan verbinding te maken terwijl het wordt gevoed door de geluidskaart van een pc?

Er zijn nog twee kleine dingen na te denken.

De elektrische impedantie van de luidspreker verandert met de frequentie.Als je twee totaal verschillende sprekers zetten in serie is er de mogelijkheid om rimpelingen in de frequentierespons als de macht ongelijk verdeelt tussen de twee luidsprekers en de som van hun stralende klankbeeld verschuift de locaties van alle nullen in de kamer-speaker reactie.

Het geluid veld uit twee luidsprekers zullen hebben nul richtingen op verschillende frequenties.Zij moeten worden geplaatst dicht bij elkaar te minimaliseren dit.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back