aansluiten van internet via laptop met simkaart

S

scholar_a

Guest
Ik zette de simkaart in de laptop, maar ik weet niet hoe het internet verbinden?!
Model De laptop is DELL M1330.
waitting voor je nuttige gidsen
Groeten

do ur laptop heeft een bepaling om de SIM-kaart zetten, kunt u verbinding met het internet via telefoon en sluit deze vervolgens aan de laptop,,

Ik ben niet op de hoogte van die technologie, waar u kunt zetten ur simkaart direct in de laptop

Ik heb de simkaart in direct onder de laptop batterij op een plaats die het bedrijf heeft gemaakt.
Ik weet hoe om verbinding te maken met behulp van dial-up verbinding via de telefoonlijn.Ik wil weten wat de manier die ik kan verbinden door simkaart?

Met vriendelijke groet

Verbinding maken met internet via GSM is in principe vergelijkbaar met een bedrade modem aansluiting.De Dell GSM-modem (Ik begrijp dat u hebt geïnstalleerd met de M1330, maar ik weet niet in het bijzonder over het configuratie) moet een vermelding in de modems tabblad tephone en modem opties van Windows Control manager, ik begrijp er moet worden ook een specifieke toepassing te configureren en te bedienen van de draadloze inbelverbinding.Je hebt om bijvoorbeeld de SIM-PIN-code ergens.Al deze operaties moeten normaliter worden gedocumenteerd in de handboeken die bij uw notebook.Er kunnen verschillende prijsklassen plannen met uw mobiele provider voor mobiel internet, kunnen sommige behoefte aan een registratie.Het kan nodig zijn ook de input aanvullende configuratie-informatie die specifiek voor uw service provider of bepaalde prijs plan, bijvoorbeeld een acess Point Name (APN) als "internet.t-mobiel".Afgezien van de technische ondersteuning van Dell, ook servive leverancier meldpunt moet in staat zijn om u te helpen in deze zaak.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back