Aansluiten Sim508 aan socket server

A

alzomor

Guest
HI

Ik gebruik SIM508 om verbinding te maken met mijn socket server.
Ik heb een TCP-socket server en client C-broncode, gecompileerd en getest op het LAN en het werkte prima

toen ik mijn ADSLRouter om port forwarding toe te staan mijn server PC op poort 5000

AFET afgegeven dat ik mijn AT commando's om verbinding te maken met de server via GPRS
als volgt
Quote:

op cgdcont = 1, "IP", "internet.vodafone.net"

OK

op cstt = "internet.vodafone.net", "internet", "internet"

OK

op ciicr

OK

AT CIFSR

10.253.18.158

AT CIPSTART = "TCP", "mijn IP-adres", "5000"

OK

Kunt u verbinding met de server met behulp van een pc die buiten het LAN?

Hoi

Ik test het nu van buiten LAN en niets werkt.
Ik gebruik poort 5000 en ontvang de WAN IP-adres
en stel de ADSL router port forwarding op poort 5000 te aanvaarden

maar het werkt niet, dus wat moet het probleem?

Salam
Hossam Alzomor
www () ig () org

Hoi

Ik probeerde ook een ping naar mijn WAN IP-adres van buiten, en doe ping niet.
maar als ik probeer te WAN IP-adres ping van binnen het LAN het werkt.
Dosis iemand een antwoord?

Salam
Hossam Alzomor
www () ig () org

Dit is zeker dat uw firewall blokkeert externe verzoeken of niet te buigen correct.

De ADSL-router die u noemde klinkt als een hardware-apparaat, kijk dan niet alleen voor de toezending van de poort 5000 naar ip uw interne PC's (die ik vragen is die luistert op poort 5000), maar ook kijken voor het toestaan van inkomende verzoeken op poort 5000.

Ook is indien de interne PC die luistert met Windows, waarschijnlijk heeft het firewall ingeschakeld die ook het blokkeren van de poort 5000 - de firewall kan de een dat schepen met vensters (gebouwd in) of een die wordt geleverd met antivirus software die u kunnen worden vertoond.

Op welke manier zou je in staat zijn om een telnet doen op WAN IP 5000 vanaf een externe computer voordat je gaat en probeer met het apparaat.

BTW Ik heb net getest uw AT volgende met mijn sim508 boord en het werkt prima.Succes.

Bedankt sulio voor hulp.

ja je hebt gelijk,
het probleem was dat de ADSL-router niet configuraties opslaan automatisch.
dus elke keer als ik est niets werkt.
na een aantal onderzoeken die ik kon vinden de opdracht Opslaan voor de ADSL-verbindingen en het werkt prima nu, na het configureren van de port forwarding

Salam
Hossam Alzomor
www () ig () org

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back