A
AntmanLFE
Guest
Hi. Het was pas de andere dag dat ik dacht bij mezelf ik zou graag om te spelen met een microcontroller en was tegengekomen een raad die ik had samengesteld enkele jaren geleden. Het was een kit en ik vermoedelijk gestopt om iets te doen met het als de code / verbinding was over mijn hoofd op dat moment. Unfortunetly i dont hebben alle documentatie die bij de kit. Het probleem dat ik ben geconfronteerd in dit stadium is het programmeren van de chip. Ik had een usb naar serieel adapter, maar uiteindelijk vonden op het forum dat dit nutteloos voor voor dit doel. Vervolgens heb ik aangezwengeld de oude beest dat een seriële poort aan de achterzijde had en probeerde met behulp van een programmeur, zoals IC-Prog met de JDM programmer tevergeefs, maar ik heb het gevoel dat ik zou kunnen gaan in de verkeerde richting en kan doen het echt verkeerde dus ik dacht dat ik zou hier op de forums posten. De microchip is een PIC16F877A I / P. Im niet zeker of ik een aparte programmeur nodig hebben als de seriële poort is aangesloten op een MAX232 chip aan boord. Enig idee of suggesties over hoe ik dit werkend te krijgen?