aanmerkelijke hulp nodig

T

tsuma

Guest
Hoe stel ik de sg3525 oscillator op 96kHz om gebruikt te worden in een aanmerkelijke push-pull-topologie

96kHz betekent een periode van ongeveer 10us.Dus je kijkt naar de grafiek voor de oscillator kosten tijd en selecteer een RT, CT-paar, dat geeft je over 10us kosten tijd.We zullen aannemen dat de kwijting tijd is veel lager en toch uw frequentie is iets lager dan 100kHz (periode iets meer dan 10us), dus moet je op OK.

Uit de grafiek kun je zien dat een 2.2nF cap en een 6.8K weerstand moeten brengen je dicht bij 96KHz.Gebruik deze waarden als uitgangspunt piont met RD = 0.Dan veranderen RT als nodig voor het verkrijgen van een frequentie van 96 kHz, zo dicht mogelijk

thankyou,
worden de instellingen goed gewerkt.Ik krijg nog een ander probleem In het ontwerp.
Hoe wordt een berekening van de waarden van de condensator en de weerstand van de input buffer.Ik vind dit buffer op vrijwel alle schema's, maar zij dont een wijze van berekening van de waarden

de formule voor trilling is F = 1 / ((0.7RT 3 RD) xCT)

F in Hz
RT is Timing Resister
RD wordt dode tijd Resister
CT is de timing Condensator

voor push-pull-toepassingen de PWM is de helft van de oscilator fequency
volgens de bovenstaande waarden van de frequentie wordt 95,49 KHzToegevoegd na 5 minuten:Controleer de stelregel toepassing nota
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back