Aandacht Moderator's

G

gsjaved

Guest
Zoeken:

Deze faciliteit stelt ons in staat om te zoeken naar de gewenste informatie uit de hele database.
Is er een tag-systeem van een betere zoekmethode dan de huidige die hier gebruikt kunnen worden.

Voor Bv: Als zoektocht naar "klasse A versterker" wordt gegeven, is de zoekfunctie niet de hele zin in haar zoeken.
Het duurt "Class", "versterker", etc individueel.

Kan een zoekopdracht worden gedaan voor meerdere zoekwoorden (aanwezig in dezelfde functie of discussie)?

Als dit mogelijk is dan ik persoonlijk voel de noodzaak voor het ophangen van een nieuwe (herhalende ...) vraag kan worden verwijderd. (Die ik meestal eindigen doen, na het zoeken voor hen. Gelukkig ook zij, worden ook snel beantwoord)

Ik nederig verzoek van de moderators en de vooraanstaande leden van dit forum te kijken naar deze mogelijkheid.Het verbetert ook het gebruik.

Bedankt.

PS: Ik heb ook gekeken naar de "Zoekopdracht pagina".Ik schrijf het na het gebruik van die pagina ook.

Javed

gsjaved wrote:

Zoeken:Deze faciliteit stelt ons in staat om te zoeken naar de gewenste informatie uit de hele database.

Is er een tag-systeem van een betere zoekmethode dan de huidige die hier gebruikt kunnen worden.Voor Bv: Als zoektocht naar "klasse A versterker" wordt gegeven, is de zoekfunctie niet de hele zin in haar zoeken.

Het duurt "Class", "versterker", etc individueel.Kan een zoekopdracht worden gedaan voor meerdere zoekwoorden (aanwezig in dezelfde functie of discussie)?Als dit mogelijk is dan ik persoonlijk voel de noodzaak voor het ophangen van een nieuwe (herhalende ...) vraag kan worden verwijderd. (Die ik meestal eindigen doen, na het zoeken voor hen. Gelukkig ook zij, worden ook snel beantwoord)Ik nederig verzoek van de moderators en de vooraanstaande leden van dit forum te kijken naar deze mogelijkheid.
Het verbetert ook het gebruik.Bedankt.PS: Ik heb ook gekeken naar de "Zoekopdracht pagina".
Ik schrijf het na het gebruik van die pagina ook.Javed

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back