Aan de deskundigen van de netwerken, als men kan helpen?

S

smart_man

Guest
hallo,
Ik heb een ADSL-internetverbinding en een draadloze internetverbinding .. kan ik combineren deze twee netwerkverbindingen om een hoge snelheid internet verbindingen die groter is dan een ADSL-of draadloze verbindingen .. indien deze kan worden happened.how om dat te bereiken?

smart_man schreef:

hallo,

Ik heb een ADSL-internetverbinding en een draadloze internetverbinding .. kan ik combineren deze twee netwerkverbindingen om een hoge snelheid internet verbindingen die groter is dan een ADSL-of draadloze verbindingen .. indien deze kan worden happened.how om dat te bereiken?

Ik denk dat door het gebruik van sommige loadbalancing-apparatuur kunt u uw bandbreedte.Maar, imho, u wont kunnen delen een tcp verbinding over 2 kanalen op hetzelfde moment, maar waarschijnlijk kan dit voor UDP.

Artem schreef:

Ik denk dat door het gebruik van sommige loadbalancing-apparatuur kunt u uw bandbreedte.
Maar, imho, u wont kunnen delen een tcp verbinding over 2 kanalen op hetzelfde moment, maar waarschijnlijk kan dit voor UDP.

sinip schreef:Artem schreef:

Ik denk dat door het gebruik van sommige loadbalancing-apparatuur kunt u uw bandbreedte.
Maar, imho, u wont kunnen delen een tcp verbinding over 2 kanalen op hetzelfde moment, maar waarschijnlijk kan dit voor UDP.

Hoi,

Nee, u cant ...Eerst en vooral uw DSL verbinding en Wireless Broadband hebben verschillende kanalen toegewezen voor een bepaalde bandbreedte toegewezen u gehuurd voor deze dienst, en ten tweede, je ISP kan hebben twee verschillende IP-adressen toegewezen voor elk, zodat u echt cant.

the_risk_master schreef:

Hoi,Nee, u cant ...
Eerst en vooral uw DSL verbinding en Wireless Broadband hebben verschillende kanalen toegewezen voor een bepaalde bandbreedte toegewezen u gehuurd voor deze dienst,

Bedankt voor al die antwoorden ... ik begrijp niet wat do u bedoelen met load-balancing equipments,, maar ik weet het load-balancing algoritme,,, als ik het over udp kan ik
combineren van deze twee aansluitingen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back