Aan de 750 MHz / V VCO winst voor een ring-oscillator met een 1V voeding

C

chacha

Guest
Hoi Is het echt mogelijk om een VCO winst van 750MHz / V voor een ring-oscillator in 90nm-technologie krijgen met een voeding van 1V? VCO freq bereik is 400M tot 800m. Dank.

ur-uitgang is 400 tot 800 MHz, en ur praten over bijna 8ooMHZ / v, betekent dit dat de stuurspanning variëren ongeveer 0,5 volt aan alle het bereik vegen 400 tot 800 MHz ik ben niet bekend met 90nm proces, maar ik denk dat het hoorbaar deze stemming te krijgen Khouly te krijgen

do u hebben modellen voor de 90nm proces en, do u wilt ontwerpen differentieel ring-oscillator of single-ended khouly

Ik denk dat het moeilijk is om het gedaan te krijgen in alle hoeken als typische ring VCO zal bijna 100% afhankelijk van verschillende hoeken.

[Quote = chacha] Hoi Is het echt mogelijk om een VCO winst van 750MHz / V voor een ring-oscillator in 90nm-technologie met een voeding van 1V te krijgen? VCO freq bereik is 400M tot 800m. Bedankt. [/Quote] Ik denk dat heel moeilijk om dat te bereiken .. de VCO faseruis en jitter zal veel worden. Je kunt maar beter combineren een paar VCO om dat bereik te realiseren.

Het is heel moeilijk, te krijgen ik weet dat de ring oscillator is hebben brede tuning assortiment, maar dit brede u moet twee of drie oscillatoren om deze te bereiken als u de modellen van het 90nm proces, te uploaden, en kunnen we proberen met elkaar khouly

i te weinig sceptisch over om dit te bereiken. Op dit moment i dont hebben alle modellen. als iemand met papieren met betrekking tot multi-band ring-oscillator, pls met mij te delen. Dank.

Hebt u ooit wel een PLL of VCO voor? Zo niet, dan zou het te gevaarlijk om 90nm proberen voor de eerste keer. 9 dead 1 te overleven

Ik heb een aantal exp in VCO design in 180nm-proces voor UWB-toepassingen. Dat was een LC-oscillator. Ik heb niet gedaan een ring-oscillator tot nu toe. Wat zijn de grote problemen in 90nm voor de oscillator ontwerp? thanks.

Wat zijn de belangrijkste uitdagingen bij het ontwerpen van brede band ring-oscillator in 90nm? Als er iemand is die docs pls met mij te delen .. thanks.

voor circuit simulatie kunt u gebruik maken voorspellende technologie model (PTM) voor simulatie. Het is te vinden op http://www.eas.asu.edu/ ~ PTM / dat is het beste wat ik kan krijgen voor 90nm proces. het actuall fab proces kan niet gratis beschikbaar.

[Quote = chacha] Hoi Is het echt mogelijk om een VCO winst van 750MHz / V voor een ring-oscillator in 90nm-technologie met een voeding van 1V te krijgen? VCO freq bereik is 400M tot 800m. Bedankt. [/Quote] kun je iets werkend te krijgen, maar met een slechte performance en de opbrengst.

[Quote = chacha] Hoi Is het echt mogelijk om een VCO winst van 750MHz / V voor een ring-oscillator in 90nm-technologie met een voeding van 1V te krijgen? VCO freq bereik is 400M tot 800m. Bedankt. [/Quote] natuurlijk. Ring osc te worden gebruikt.

U kan dit bereiken VCO tuning assortiment door gebruik te maken diffential lading pomp structuur. Met Single end lading pomp, is het zeer moeilijk om dit arange bereiken met ur leveren 1volt. Vijay

Hallo, Ik ben bezig met 0,13 um proces. Ik ontwierp een single-ended ring-oscillator. Ik moet hoe calc weten. de winst dat wil zeggen Kvco.? Op de voedingsspanning van 1,2 V deze VCO draait op 1GHz, op 2V dit gaat tot 2Ghz. Nu hoe kan ik calc Kvco. Alle hulp zal groot zijn. Als ik 1GHZ/1V richten dan wat ik moet doen? Dit is de eerste keer dat ik ben bezig met een PLL. Wat zijn de overweging dat ik moet maken voor een diffferntial ring osc. topologie. Alle hulp wordt op prijs gesteld. Dank bij voorbaat.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back