802.11a MAC

I

it_boy

Guest
Hoi,
Heeft iemand probeerde een 802.11a MAC in een FPGA?
Kan iemand mij vertellen de verwachte hek complexiteit van een dergelijke kern, die VirtexII Xilinx chip kan worden suffecent?

Ik ben verbaasd uitvoering zoveel functies met slechts 300K.

Bedankt voor het antwoord Zhan
Is deze schatting ook de gate count Tx & Rx MAC-eenheid?
Is er enig voordeel ontwikkeling van de TX en Rx Mac hardware?Ik heb veel kernen waar deze onderdelen worden ontwikkeld in software.

Thanks in advance

btw, ik heb de ontwikkeling van digitale 802.11a PHY voor intermediaire frequentiebereik (Software Defined Radio).bijvoorbeeld demodulator met afgevlakte LS kanaal schatting / equalizing, full featured synchronisatie verwerving en tracking en FEC, past in virtex2 2000.

Meestal een 802.11a MAC software zijn basis als de spec wordt veranderd (bijvoorbeeld de vaststelling van nieuwe gaten in de beveiliging).Als het hardware-basis, het beetje moeilijk te Upgarde.
Welke functies wilt u implementeren in TX / RX MAC?

de verdeling van software en hardware is volgens diverse verschillende ontwerpen.als proces van de software de snelheid snel genoeg is, kunnen sommige functies, zoals WEP, worden geïmplementeerd in software.maar de functies die moeten snel reageert op de binnenkomende gegevens moeten worden geïmplementeerd in hardware.Het is een afweging tussen prestatie en kosten.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back