B
BRUCErulz
Guest
Ik wil graag een 7-segments display aan te sturen zonder gebruik van een IC.
Ik wil de display om de cijfers 0 produceren tot en met 9
Ik wil elk cijfer display met een aparte SPST schakelaar uit / aan
Is er een manier om zoiets te doen zonder dat tot en met 49 afzonderlijke lijnen met lopen
diodes ter dekking van alle mogelijkheden?
Het display zou worden verscheidene voeten van de schakelaar paneel.Ik weet dat ik zou een min van 11 lijnen tussen hen, 10 positieve en een gemeenschappelijke als ik een soort van kruising bus gebruikt op het scherm, maar moeten nog een nest ratten op het eind ...
Zou het mogelijk zijn om een printplaat met alleen pnp transistors te maken?
Zoals: Als een "4" gewenst is, SPST switch # 4 is gesloten en segmenten bcfg worden aangedreven ...Als een "8" gewenst is, SPST schakelaar # 8 is gesloten en segmenten abcdefg worden aangedreven.
BRUCErulz
Ik wil de display om de cijfers 0 produceren tot en met 9
Ik wil elk cijfer display met een aparte SPST schakelaar uit / aan
Is er een manier om zoiets te doen zonder dat tot en met 49 afzonderlijke lijnen met lopen
diodes ter dekking van alle mogelijkheden?
Het display zou worden verscheidene voeten van de schakelaar paneel.Ik weet dat ik zou een min van 11 lijnen tussen hen, 10 positieve en een gemeenschappelijke als ik een soort van kruising bus gebruikt op het scherm, maar moeten nog een nest ratten op het eind ...
Zou het mogelijk zijn om een printplaat met alleen pnp transistors te maken?
Zoals: Als een "4" gewenst is, SPST switch # 4 is gesloten en segmenten bcfg worden aangedreven ...Als een "8" gewenst is, SPST schakelaar # 8 is gesloten en segmenten abcdefg worden aangedreven.
BRUCErulz