5x7 dot matrix LED behulp P89v51rd2

S

sidatsaace

Guest
hi voor iedereen,
im interfacing een dotmatrix geleid met 89v51rd2 controller met 2 hang (74hc573). mijn verbinding gegevens zijn:

PORT0 -> 74hc573 ---> uln2803 ---> pull-up resistor1k ---> op rij van de matrix geleid
PORT1 -> 74hc573 ---> kolom van de matrix LED
PORT3.5 ,6,7 -> 3.8 decoder -> vergrendeling inschakelen pinnen

i overwinnen met de problemen:

als ik meer dan 3 leds te glown in een kolom automatisch de helderheid wordt gedimd (voor bv: als ik gloeiende waarde 1, de helderheid van de LED in 3e kol wordt verlaagd als alle lampjes gloed in.

Niedawno media poinformowały o sklepie internetowym Euro-24.com.pl, który inkasuje pieniądze, ale nie realizuje zamówień. W serwisie Opineo.pl klienci publikowali pełne emocji wpisy, prześcigając się w ostrzeżeniach przed zakupami w tym sklepie. Sprawą zajęła się policja, ale strona internetowa Euro-24.com.pl wciąż jest aktywna.

Read more...

Het grootste probleem met deze geleid schakelingen met behulp van klinkinrichting is dat er geen goede controle-intensiteit
Volgens ur uitleg zie ik niet in een lopende limting weerstanden in ur circuit .....
soms de leds beschadigd raken zonder dat

In ur geval ik denk dat de huidige ur sourcing is niet genoeg.

De pull-up weerstand u hebt toegevoegd is erg handig bij het uitbannen van alle spookbeelden.
Probeert te gebruiken 51ohm in dezelfde plaats.

Ik heb net naar deze pagina
http://deccanrobots.com/productdetails.asp?prid=41

Download de notitie van deze pagina, die schema's voor zeven segment display.

YB

als de problemen is het gebrek aan stroom wordt het wenselijk gebruik te maken van de huidige beperking van weerstand er .......

Elke waar serie weerstand is s must voor geleid tot beperking van de huidige.
Zoals ur geval is anders, dat is de reden waarom probeer 2 Gebruik lager vale van weerstand voor pull-up.

k lemme proberen dat thnx ...wen, maar ik druk op de reset-knop van de controller alle lampjes gloed met perfecte intensiteit en het maakt me te twijfelen of is er een probleem met mijn code .... ook al als de code is er waarom komen de andere kolommen gloed correct. .....

haar duidelijk dat de leds in een kolom zal dimmen wanneer alle LED's in die kolom zal gloed.
Reden:
uw schakeling is niet goed.uw interne output van
74.573 is sourcing huidige op alle leds in deze kolom.zodat de totale huidige reqd.is 20mA x 7.en
74.573 is de huidige beperking van deze kant.
aan de andere partijen die u hebt geïnstalleerd ULN op die u hebt last van slechts 1 LED, die slechts 20 mA.

Dus of u uw route of de scan volgende.dat wil zeggen in plaats van multiplexing kolommen, rijen multiplex.

en wanneer u op uw reset-toets, de controller niet doen multiplexing dus alle leds gloed met volledige intensiteit.als de intensiteit zelf verlaagt ten tijde van de multiplexing.zo moet u een van deze software of hardware.

oh thnx ... maar nog niet met behulp van im-decoder voor slechts kolom im gewoon gebruiken om te schakelen zij b / w de rij en kolom hang .....

Hallo Vrienden,

Ik lees alle ur discussie.Ik ben nieuw in digitale schakelingen.Ik heb knowlage van digitale schakelingen en hebben sommige knowlage te programmeren, maar niet dont 'zijn echte wereld ervaring.Ik heb een werkgroep geleid matrix matrix van 7 rijen en 96 rijen.Ik wil testen met mijn gewonnen microcontroller.

Ik ben gaan gebruiken, dit met mijn p89v51 microcontroller.maar alsjeblieft iemand me helpen met het programma van.zoals ik nooit op zulke programma voor.en u tevens gids me de orde van de programmering van de nieuwe microcontroller.Ik heb gekocht een IC-programmeur voor dezelfde ondersteunende FlashMagic.

Ik heb hulp nodig met spoed.Stuur de broncode van de mail naar mijn id narinderATnarinderpalDOTcom

Groeten,
Narinder

narindia16 schreef:

Hallo Vrienden,Ik lees alle ur discussie.
Ik ben nieuw in digitale schakelingen.
Ik heb knowlage van digitale schakelingen en hebben sommige knowlage te programmeren, maar niet dont 'zijn echte wereld ervaring.
Ik heb een werkgroep geleid matrix matrix van 7 rijen en 96 rijen.
Ik wil testen met mijn gewonnen microcontroller.Ik ben gaan gebruiken, dit met mijn p89v51 microcontroller.
maar alsjeblieft iemand me helpen met het programma van.
zoals ik nooit op zulke programma voor.
en u tevens gids me de orde van de programmering van de nieuwe microcontroller.
Ik heb gekocht een IC-programmeur voor dezelfde ondersteunende FlashMagic.Ik heb hulp nodig met spoed.
Stuur de broncode van de mail naar mijn id narinderATnarinderpalDOTcomGroeten,

Narinder

Bedankt voor uw waardevolle adviezen, maar ik hard nodig hebben om dat werk met mijn eigen microcontroller.Ik heb geen tijd voor experimenten.en meer importently Ik heb circuit klaar met mij en hebben knowlage van C waarom dan niet proberen dit als een eerste ding ..............

Dus help me .....

hoi
Geef me gewoon een korte expln over ur matrix geleid
(dwz, rijen en kolommen)

Ik heb twee sets klaar met me.

1.7 rijen en 96 kolommen

2.16 rijen en 96 coulums.

Ik wil programma microcontroller voor beiden om het werk in mijn eigen manier.

Please help me out

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back