5V in om +-12V @ 30mA uit DC / DC converter

F

fjpompeo

Guest
Ik heb een geïsoleerde DC / DC converter die met 5V in krijg ik +12 V en-12V (hoeft niet juist te zijn simetrical) met 30mA voeding. Dit wordt gebruikt in een RS232C RS422-omzetter, indien mogelijk LM555 of ua494 of LM3524 of andere populaire IC. Regards, Fernando

Controleer MAX253. Dan hoeft u geen zorgen te maken ... Als u wilt uw eigen flyback converter te ontwerpen met een oscillator die ofwel vrij lopende of aan / uit geregeld, PowerIntegrations hebben een hoop goede application notes op de transformator ontwerp en theoretische discussies. Maar ik zou gaan voor de MAX253 of soortgelijke ... / Janne

Fernando, Check out de LM2585) http://www.national.com/ds/LM/LM2585.pdf ) van National. Ze hebben een app nota aan u te tonen hoe te bouwen precies wat u nodig hebt (+5 V in, + /-12V out) tegen een zeer lage delen tellen. Het harde deel van het ontwerpen van een isolerende DC-DC omzetter, ten minste een niet-power persoon, het ontwerpen van de transformator. Nationaal is ingericht met een Coilcraft aan de scheidingstransformator beschreven in de app notitie te leveren, waardoor dit een mooie turn-key oplossing.

Is MC34063 DC / DC converter geïsoleerd? Waar kan ik een aantal voorbeelden van toepassingen? Regards, Fernando.

hi als je niet de goedkoopste keuze te gebruiken, dan kunt u een kant en klaar DCDC zoals TMA 0512D van Traco Power of zo shorty

[Quote = fjpompeo] Is MC34063 DC / DC converter geïsoleerd? Waar kan ik een aantal voorbeelden van toepassingen? Regards, Fernando. [/Quote] Nee an920@onsemi.com

Hallo TI biedt plug-in power supply modules, dus geen noodzaak om iets te bouwen. Met vriendelijke groet

Hi everybody! Ik ben in dezelfde situatie van Fernando. Ik ben op zoek naar een aantal dc dc converter geïsoleerd ten minste vanaf 4kVrms. I'v vond dit een VHS2-S5-S12-SIP, maar ik ben bang dat ik niet kan enkele voorbeelden krijgen of kopen wat eenheid te proberen. je hebt gevonden iets dergelijks te kopen? ah, het heeft ook te weinig (10-20mm - minder dan 1 inch) thanks. ps. Ik gebruikte max253 en het is heel goed!

Nog niet. Ik probeer een Analoog Digitaal converter gebruiken, maar het is in de evaluatie fase. 73, Fernando

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back