50dB Robuuste Image verafselectiviteit zonder kalibratie?

H

HEBU

Guest
Is het mogelijk om 50 dB te verkrijgen IRR zonder kalibratie, gelet op variatie PVT?
Voor 2GHz, Verschillende MHz IF.

Beschrijf wat je wilt doen in meer detail.

Welk type van de ontvanger?I Q of normaal?Dubbele of enkele conversie?
Wat bedoel je met "meerdere MHz"?Voor mij betekent dat 2-5MHz

PVT is "proces, spanning en temperatuur".Bent u het ontwerpen van een IC?

Als je zegt "zonder kalibratie" bedoel je zonder aanpassing in de fabriek als de ontvanger wordt gemaakt?

In een gewone ontvanger de bandpass fitlering in de front end van de ontvanger zet het beeld verafselectiviteit.Als uw eerste tussentijdse frequentie is 5MHz u de 2GHz filter op de ingang van uw ontvanger om signalen op te verzachten, hetzij 1990MHZ of 2010MHz (afhankelijk van de LO frequentie) van 50dB.Het is moeilijk om een filter dat smal en onmogelijk zonder keuring en afstemming op een bepaald moment.Je zou kunnen kopen van de fabrikant van een filter-module die is door de ajdusted.

Laat mij mijn quesiton verfijnen.
1.Ik heb vast de Image afwijzing architectuur in plaats van de filter voorafgegaan
verwerping van het beeld.
2.De ombouw moet IF worden enkele conversie van RF naar.En, niet het beeld
afstoting in de IF.
3.Elke geïntegreerde image afwijzing methode is welkom, zoals meerfasemeters filter,
complexe filtering, dobule quadurate .. etc
4.PVT is proces, Voltage, Temp variatie.

In RF-applicatie is het niet mogelijk om rendement te halen op de productie 50dB w / o trimmen of kalibratie.

Als u gebruik maakt groot gebied apparaten, afhankelijk van het proces een DC 3-sigma mismatch van 6.3e-3 is mogelijk.Dit aantal geeft-50dB.

Maar je wilt gebruik maken van kleine apparaten voor RF en sommige ps vertraging mismatch in de complexe LO signaalweg zou schenden-50dB.

Er is geen andere manier dan voor het trimmen van 50dB IMRR op RF!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back