5 vragen

V

vaf20

Guest
hoi
1) Wat is True-Digitaal?
2) Wat is Local Bus?
3) Wat is GK B / W 5v en 5v tolerant?
4) Wat is GK B / W flitser en Half flash A / D?
5) Waarom parallelle poort is female connector? Is er een std.?
TXN 4 jr antwoord

Ik weet niet hoe deze vraag te beantwoorden de manier waarop ze worden gevraagd (met name 5) laat me door een hapje te nemen aan nummer 5).

Het werd ontworpen om een female connector de parallelle poort.Ik hoop dat jullie niet klagen niet de ingenieur die ontworpen hen eerst als geslacht discrimineren fascistisch.

De connector geslacht wordt vaak gekozen omwille van veiligheidsredenen.Accidentele aansluitingen van de pinnen aan elkaar mag niet leiden circuit mislukkingen.Daarom rijden signalen zijn meestal op vrouwelijke types en belastingen op mannelijke types.

Dit is de reden waarom het lichtnet aansluitingen op de muren van gebouwen zijn de manier waarop ze zijn.

winderig dat is waar, maar ik was Reffering de naam roepen genderspecifieke.Misschien was ik mis.

Hoi.

Hiërarchische bus systeem wordt gebruikt voor de verbetering van de systeemprestaties.Lokale bus wordt gebruikt in de hiërarchische bus systeem voor snelle communicatie tussen twee componenten, bijv., processor en geheugen.Bus converter, zoals traditioneel bekend als north bridge in de PC, is ook verbonden met de lokale bus voor lagere snelheid bussen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back